وبلاگ عزیزم

فقط تویی که می دونی توی دل من چیاس. حتی اون هم نمی دونه. حتی مامان بابام. مص راس می گه که انسان در نهایت تنهاس…. من همین الانشم تنهام. همه فقط وارنینگ می دن. هیچ کی نمیاد هم فکری کنه. نمیاد بشینه باهام بک گراندمو بررسی کنیم ببینیم می تونم یا نه……. همه می گن سخته. دهنت سرویس می شه. فقط همین. هیچ کس نمی گه مریم تو چی می گی؟ تو فک می کنی می تونی؟ تازه اگرم بگم من فک می کنم می تونم کسی باور نمی کنه. فک می کنن دارم احساسی حرف می زنم…. هیچ کس نشناخته مریمو

نظرات 3 + ارسال نظر
پرانتز چهارشنبه 21 اردیبهشت 1390 ساعت 10:07 ب.ظ

مریم بفهم که آدم اشتباه میکنه ... رفیق حتی 1درصد نبودنت اونقدر به چشم میاد که دهن ما رو سرویس میکنه ... من شرمنده ام .. میبخشی؟

مریم پنج‌شنبه 22 اردیبهشت 1390 ساعت 12:45 ق.ظ

دختر جان! مخاطب این نوشته همه ی دنیان به جز تو. فک می کردم اینقدر مغزت جواب بده :))) جمع کن ببینم خودتو!

نرگس جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 11:21 ق.ظ

اووووممممم...پیچیده شد قضیه... خب اگه فکر می کنی می تونی بذاری بگن سخته... اما اگه فکر نمی کنی نمی تونی روی حرفشون فکر کن... ضرر نمی کنی... در ضمن در اینباکس ما به روی شما همیشه بازه... خودمون هم در بست در خدمتیم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد