بی گرفتم

میگن اینجا امنه. در ِ دک رو باز کردم . کسی هم اومد تو اومده دیگه. گذاشتم قهوه جوش بیاد بریزم تو شیر بخورم خواب از سرم بپره. البته خوابم نمیاد. کسلیم میاد. همسایه بغلی همین الان باز برگشت. امروز روز هزارمه که رفته و اومده. منم همه ی رو به پنجره م خب می بینمش آمارش میاد دستم. فردا امتحان دارم. یه بی گرفتم. خیلی دلم گرفته. این همه دهنمون سرویس شد آخرشم بی. برین بابا با این نمره دادنتون. بهم گفت باید مریلندو بی خیال شی با این بی ت. خیلی دلم گرفت. نامجو داره برام می خونه. چرند خالص. اما چه کنم صداشو دوست دارم. احساس می کنم دارم یه آدم دیگه می شم. بدون همه موجوداتی که بودند. پرانتزکم کاش پیشم بودی... کاش پیشم بودی. کاش پیشم بودی.. 

 

بعضی وقتا عین سنگ می شم. الان بوی قهوه بلند شده. من اینجا اومدم شیک شدم قهوه می خورم. شیر قهوه یعنی. چون "همه ی قهوه های دنیا تلخن". اینو دیروز بهم گفت وقتی داشتم با پشتکار تمام دنبال یه مدل قهوه ی شیرین توی قفسه های سیف وی می گشتم. الان دیگه محسن چاوشی داره می خونه که بسنگی داره به تو. آره آهنگ شاد گذاشتم مودم عوض بشه. دریام مونده. یه بی هم گرفتم. حسابی نا امید شدم. دیشب خوایم نمیبرد. ناراحت بودم. ناراحت سود. من حواسم نبود؟ یا اون حساسه؟ چند سالیه فهمیدم که بلد نیستم از خودم دفاع کنم. راه حلم یا کوتاه اومدنه یا سکوت. این یک باگ شخصیتیه؟ چه جوری درستش کنم؟ 

 

هوا عالیه. داره باد میاد. همه جا سبز و قشنگه. مغز منم حسابی قشنگه. آی زندگی من نفهمیدم چی کارت کنم. نفهمیدم. 

 

می خوام یه کار عجیب بکنم که مودم عوض بشه. اما حوصله م نمیاد. هر چی شد از حالا همه چیزش با تو . من نمیگم محسن چاوشی می گه. 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
پرانتز سه‌شنبه 2 خرداد 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

دوست داشتم پیشت باشم تا با هم قهوه میخوردیم.. راستی چرا تو قبلنا شیک نبودی؟ ... کاش اینجا بودی بهد یهو می یومدم خونتون می زدم تو سرت که آخه مگه الکیه آدم همین جوری دلش بگیره اصن بیجا میکنه این دل... می دونم تو زندگی روزایی هست که تنهایی رو بیشتر به رخ آدم میکشه و لی او طاقت بیار رفیق..

سیندرلا شنبه 13 خرداد 1391 ساعت 08:23 ق.ظ http://enjoyyourlife.blogfa.com/

بابا همه اینجوری میشن!دلی که نگیره که دل نیس،باید بندازیش دور!!والا بخدا

راستی حتما یه فکری واسه "بلد شدن از خود دفاع کردن"
بکن!!
اگه تا الان لازمش نداشتی واسه اینکه کسی هم نبوده ملزومش کنه.
4کریم.مواظب "منه" وجودت باش.گناه داره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد