دیگه اون آدم سابق نیستم

اینجا چیزی که زیاده منظره قشنگه. اگر قدر بدونیم طبعا. من قدر نمیدونم به شخصه. نمیرم بشینم توی دک می گم حشره داره. اما درونم چپ چپ نگاه می کنه و چیزی نمیگه. الان لیوان کافیمو گذاشتم بقل دستم و داشتم اینترت گردی می کردم. یکهو یاد وبلاگم افتادم. احساس می کنم اون قسمت از زندگیم که بی وبلاگم زندگیم مختل بود خیلی وقته گذشته. من خیلی عوض شدم. همه چیم تغییر کرده. چیزی که خیلی کم دارم این روزا شعره. بی شعری عین تشنگی می مونه. تشنگی با آب زلال فقط رفع می شه. منم فقط شعر خوب میتونه حالمو خوب کنه. شعر رو گوگل می کنی اونقدر چرند میاره که منصرف می شی! اون موقع مثل معتاد هایی که مواد بهشون نرسیده خدا خدا می کنم که یه چیزی پیدا شه.... نمی دونم... امروز عیده و من دلم تنگ فک و فامیلمه و دوستام. اینم سرجهازی حرفامه. هر بار باید یه گریزی هم به این بزنیم. الان خوندم ببینم چی نوشته م. حتی نوشتنمم خیلی فرق کرده. میگم تغییر کردم الکی که نیست. به قول کیوسک من دیگه اون آدم سابق نیستم!!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد