تصمیم کبری

دوستای خوبم ممنون. مرسی که وقت گذاشتین و برام نوشتین. و مرسی که تولدمم تبریک گفتین. من واقعا نیاز داشتم حرفاتونو بشنوم. ممنون که نوشتین. 

 

من بعد از گیجی ویجی خوردن های مربوطه. یه تصمیمی گرفتم. الان ۴ ماه داریم تا کنکور. درساشم یه بار خوندم. با خودم فک کردم یه بار دیگه کنکور بدم. اگه قبول شدم خیلی بهتر از دوره ی لیسانس درس بخونم و بعدش با دست پرتری اقدام به رفتن کنم. دانشگاه بهتر، امکان موندگار شدن بیشتر و امکان گرفتن فاند و غیره. اما اگر باز هم قبول نشدم اون وقت دیگه معطل نمی کنم. می افتم دنبال رفتن. به قول مص چهار ماه رو اگه تو کل زندگی حساب کنی هیچی محسوب نمی شه... اینجوریا خلاصه. دوباره به مدت 4 ماه زندگی به حالت تعلیق در میاد. البته امسال با پارسال فرق داره. امسال می دونم اگه قبول نشم دیگه سال دیگه ای در کار نیست. می رم..  

  

من برادری دارم که روز به روز بیشتر مدیونش می شم. اون با اینکه همیشه شاگرد اول بوده و خیلی هم دوس داشته بره اما هیچ وقت نرفته. دلایل خودشو داره. دلایلی که آدمو از جا بلند می کنه و باعث می شه سر تعظیم براش فرود بیاری. این بار هم با حرفاش خیلی به تصمیم گرفتن من کمک کرد. همیشه یاورم بوده. همیشه با تمام وجود هر کاری می تونسته برام کرده. همه جوره حمایتم کرده. امیدوارم خودش و مرجی همیشه ی همیشه شاد و موفق باشن. یک لحظه هم غم نداشته باشن...... 

 

اینم از داستان ما... از فردا باز می رم کتابخونه. امروز همه ی جزوه هامو دراوردم. از اون طرف برای آیلتس و جی آر ای هم نمنمک می خوام بخونم..

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 14 مهر 1389 ساعت 10:45 ق.ظ

هیچ چیزی بهتر از این نیست توی دنیا که ادم تکلیفش با خودش معلوم باشه...
صرفا جهت ابراز یک تجربه... اینکه این وسط که داری واسه کنکور میخونی تحت هیچ شرایطی از زبان انگیسی غافل نشو... می دونم زبان ات خوبه اما منظورم امادگی برای تافل یا ایلتزه... و اگه حتی لازم باشه باقی امتحانا مثل جی آر ای یا جی مت یا هر چی که مربوط به رشته ات میشه... موفق باشی جوون

حمیدرضا پنج‌شنبه 15 مهر 1389 ساعت 05:06 ق.ظ

انشالا این چهار ماه به یاد موندنی بشه برات :)

فریاد سکوت سه‌شنبه 27 مهر 1389 ساعت 12:06 ق.ظ http://www.zizi68.parsiblog.com

سلام...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد