I'm callin' U

چند سالی می شه که این آهنگ رو دوس دارم. گاهی عین آرام بخش می مونه.... یه جورایی بوی زمستون و برف و عاشقیت و این جور چیزای از دست رفته رو داره..

 

I'm callin' U
When all my goals, my very soul
Ain't fallin' through
I'm in need of U
The trust in my faith
My tears and my ways is drowning so
I cannot always show it
But don't doubt my love 

  

I'm callin' U
With all my time and all my fights
In search for the truth
Tryin' to reach U

See the worth of my sweat
My house and my bed
Am lost in sleep
I will not be false in who I am
As long as I breathe

Oh, no, no
I don't need nobody
& I don't fear nobody
I don't call nobody but U
My One & Only

نظرات 2 + ارسال نظر
نیلوفر شنبه 9 آبان 1388 ساعت 02:31 ب.ظ http://everything2.blogsky.com

منم این آهنگو خیلی دوست دارم. خیلی بهم آرامش می ده.
وب قشنگی داری خانومی . پیش من بیا. خوشحالم می کنی. بووووس

حمیدرضا دوشنبه 11 آبان 1388 ساعت 06:26 ق.ظ http://borntorun.blogsky.com

من دانلود کردم و گوش دادم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد