من نمیدونم چی به سر وبلاگ شادی اومده (چی شده واقعا؟؟) ولی من به توصیه ی شادی میلیونر زاغه نشین رو دیدم و اجازه دادم تا احساسم هوایی بخوره ... البته این هوا خوردن احساس این روزا اصلا اتفاق خوبی برای من نیست. مستر گل توی پروفایلش استاتوس زده بود که: دریای خزر گردم... انگار بین این همه آدم فقط من فهمیدم این تکه ی شعر نامجو برای لیلیه. خواستم واسش مسیج بذارم که خیلی خری دختر، این بچه عاشقته. بعد خندم گرفت. و ایمان آوردم به حرف سانی که : عقایدت عوض شده مریم. آره عقایدم عوض شده چون در غیر این صورت به اینکه مستر گل عاشق لیلیه نمی خندیدم مگه نه؟ 

این....

نظرات 4 + ارسال نظر
پرانتز باز سه‌شنبه 20 اسفند 1387 ساعت 03:42 ب.ظ

اینجا نو شده مبارکه

حمیدرضا چهارشنبه 21 اسفند 1387 ساعت 11:50 ق.ظ http://3noqte.blogfa.com

شکل جدید قشنگه :)

مریم پنج‌شنبه 22 اسفند 1387 ساعت 02:41 ق.ظ

چه مریم اینجا خوشگل شده مبارک باشه عزیزم.

نرگس جمعه 23 اسفند 1387 ساعت 11:23 ب.ظ

میلیونر زاغه نشین رو دیشب دیدم... به نظرم اسکار هم داره به فنا میره... به نظر من البته ارزش اسکار نداشت..بهرحال اینا شانس اوردن من جزو داوران اکادمی اسکار نبودم :دی
اینجا هواش بهاری شده ها :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد