برقص تا برقصیم

1. به قول شاعر  بای لا موووووووووو س، لت د ِ ریتم تیک یو اوو ِر بای لا مووووووس! خلاصه که من نمی دونم بایلاموس یعنی چی احتمالا خودشم نمی دونه ولی بابیلون کلی راجع بهش توضیح داده می تونید مطالعه کنید! 

بعدشم که این معلم رقص ما خودشم نفهمید آخر سر چی داره به ما یاد می ده؟ آهنگایی که می ذاره همه جوره توشون هست. از ایرانی قری گرفته تا رپ و عربی و هیپ هاپ و همین بای لامووووووس! تازه با آهنگای غمگینم یاد می ده. یه چیزی تو مایه های باله! نه دیگه اصرار نکنین آدرسشو نمی دم!!!!! به هر حال خود خانومه سن مادر بزرگ منو داره احتمالا ولی خب همه مون متوجهیم که دل باید جوون باشه و مطمئنا با روزی چند ساعت رقصیدن همگی جوون باقی می مونیم. امضا: دختری در فکر پیر دختری! 

2. نمی دونم این حرفا از کی افتاد تو سرش. شاید از سر اون آهنگ آی واز فایو اند هی واز سیکس. توی نوشته هاش گاهی بر می خوری به اینکه: یادته تو 4 سالت بود، من 6 سالم بود بلا بلا بلا بلا ... 

3. اینجا داره بارون میاد. 

4. باز هم این فامیل عزیز ما: تمام خوب رویان جمع گردند ... کسی که یادش از یادم برد نیست .... نمی دونم اسم این کار رو چی می شه گذاشت اما الان که 4 ماه از مرگش می گذره هر دوشنبه جمع می شیم خونه ش. می گیم می خندیم. به یادش. خوش می گذره. مرسی که ما رو جمع می کنه. مرسی بابت این وصیتش. و مرسی از ما که اینقدر به وصیتاش گوش دادیم. دم همه گرم خلاصه. حتی شما دوست عزیز.

نظرات 8 + ارسال نظر
حمیدرضا پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 01:40 ق.ظ

شما بزنم به تخته با این همه عروسی که شرکت کردی توی این مدت (!) دیگه باید خودت الان یه دانشکده هنرهای موزون تاسیس کنی سطح شما بالاتر از کلاسه :دی
در ضمن من خوبم خودت چطوری ؟ :)



nightmarish پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

یه قر بده ببینم واسم :دی

نرگس پنج‌شنبه 28 شهریور 1387 ساعت 04:24 ب.ظ

یعنی الان تو بلدی عربی برقصی؟؟ ایول ... یاد گرفتی یه کلاس بذار ما هم بیایم

سارا شنبه 30 شهریور 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

۱. :))

۲. آخ اون آهنگه یه بار منو مُردوند و زنده کرد...

۳. اینجا همیشه بارون می آد!

۴. :)

۵. بوس

nightmarish چهارشنبه 3 مهر 1387 ساعت 11:41 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

تولدت مبارک کچل :دی

سارا سه‌شنبه 9 مهر 1387 ساعت 08:29 ق.ظ

:-o مریمی تولدت با یه عالمه تاخیر مبارک... :* من خیلی دوستِ مزخرفی ام که دارم الان می گم ولی شما ببخش به بزرگواری خودت... کاملن حسابِ روزها از دستم در رفته (عجب عذر آبکی ای!)

تولدت بازم و بازم مبارک :-) ایشاله سفید بخت بشی ننه جون :*

مهدیه دوشنبه 15 مهر 1387 ساعت 08:18 ب.ظ

آپ کن ببینم تنبل خانوم

مریم شنبه 20 مهر 1387 ساعت 07:36 ب.ظ

سارا جونم با تاخیر مرسیییییی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد