بین ما نگووووو فاصله س خیلی جاری می شه رو صورتم سیلی ...

نمی دونم چرا دپرسم. شاید چون نور دپرسه. امروز رفتیم کلاس رقص. اما رامون ندادن. باید شنبه بریم. با مص بودم. همه ی زندگیش شده نیما و من اعصاب این حرفا رو ندارم که! ۵شنبه ی پیش عقد کردن. مثلا الان باهاش تلفنی حرف زدن، بعد یه ربع بعد می گه واااای دلم برا نیما تنگ شد. خدااااااا. رفتیم خونه ش رو دیدیم. یه کوچه پایین تر از خونه ی ماس. قراره من اونجا پلاس باشم! رفتیم تمام ورزشگاهای اطراف رو هم دیدم. یاس نراقی که تازه باز شده و اجازه داد ما همه ی مجموعه رو بازدید کنیم!!! نقره و هیربد هم رفتیم. دلم ازدواج خواست. خدایا چه جوری می شه ازدواج کرد؟ به مص گفتم واقعا نمی ترسی؟؟؟؟ گفت چرا اما بی خیالی طی می کنم. من از خود ازدواج نمی ترسما! از یه سال بعد از ازدواج می ترسم! روزی که همه چیز به پوچی برام میل کنه.

در کل حس ندارم هیچ کاری کنم. مرج اومده و من یه زنگم نزدم بهش. ۳ شنبه مامان یه عالمه مهمون داره و من حوصله ی همین ۵ نفر خودمونم ندارم. کاش من ۳ شنبه می شد نباشم...

خاک بر سرشون که هی برق می ره. الان اگه وسط دنلود شدن قسمت ۱۱۶ نور برقا بره چی؟؟؟ DAP هم با نور بده دنلودش نمی کنه. خدایاااااااااا من دپرسم.

نظرات 13 + ارسال نظر

آری اینک شووینیسم فارس و عمال آنها حتی از پاکترین بناهای ما نیز در جهت استفاده برای سرکوب و نابودی هویت ما بهره جسته و به خیال خام خود " ارک سربلند آذربایجان " را به قتلگاه و نابودگاه ملت ما بدل کرده است . ولی تاریخ خود گواهی خواهد داد که از ویرانه های ارک های آذربایجان هویت به خاک سپرده ما سر برآورده و این جانیان تاریخ و فرهنگ مقدسمان را در خود دفن خواهد کرد. آری همانگونه ارک "علیشاه تبریز" در دوره استبداد محمدعلی شاه، سنگر آزادی خواهانی چون "ستارخان و باقرخان و علی میسیو و ... " در آمد بود، اینک نیز ارک نه به شکنجه گاه که به سنگر هویت خواهی و پایگاه " سجاد رادمهر ها ، ودود اسدی ها و آیدین خواجه ای ها ، فرزاد زهتاب ها و هزاران آزادی خواه ترک آذربایجانی در خواهد آمد .

سارا سه‌شنبه 8 مرداد 1387 ساعت 10:53 ق.ظ

وای من از خودِ ازدواج هم می ترسم... انقدر می ترسم که فک کنم دیگه به یه سال بعدش اصن نمی رسم...!
هوا گرمه که دپرسی! من می دونم...!

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:24 ق.ظ http://www.sasosha.blogfa.com

سلام ...می شه بگی از کجا نور رو دانلود می کنی؟!
من هر چی سرچ کردم به عبارت لغات فهیمه ی خارجی نشد!‌
از سرچ هم به این جا رسیدم!‌
ممنون می شم اگه کمکی بکنی که اعصابم را این Youtub کش داد!
:دی

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.sasosha.blogfa.com

تو پست های پایین ترت گفتی آدرسشو نمیدی که!‌ !!!‌ای خدااااااااااااااااااا ...هی روزگار....

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:29 ق.ظ

گسسته پاس شد؟:دی

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:38 ق.ظ

تازه دارم ارشیو می خونم...دلم گرفت برای درسا...شلاق...لیست و بلاگ های به روز شده...واقعا هیچ چیز سر جای خودش نیست...از فکر شلاق منم حالم بد شد...حالا مال ۳ ساله پیشه ..اما خیلی بده..می دونم...خدا نصیب نکنه...

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:41 ق.ظ

کلاس کیوان رو دوست نداشتم با اون لهجه ی ....!‌

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:44 ق.ظ

دوست داشتی بیست و هشت سالت بود...سال هشتاد و چهار....هنوزم آرزوشو داری؟ الان چند سالته؟
خوب به من چه‌!اینجا نمیشه خصوصی پرسید!‌:دی

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:50 ق.ظ

امان از دست اعصاب گرفتگی..!‌من هم از پلیس هایی که الکی جریمه می کنن اصلا خوشم نمیاد..!

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:52 ق.ظ

نمی دونستی که ایران هنر سانسور ش حرف نداره؟

ساسوشا شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 09:54 ق.ظ

راستی!‌می گن آخر نور جفتشون می میرن!‌ باز هم سر کاریم یعنی؟!:دی

مریم شنبه 12 مرداد 1387 ساعت 11:44 ب.ظ

خانوم جان برو از اینجا دنلود کن: http://www.upkelk.com/vb/t27083.html

زرینی چهارشنبه 3 تیر 1388 ساعت 10:11 ب.ظ

با سلام
شما اولین نفری هستید که از مجموعه یاس نراقی در دنیای مجازی نام بردید
به همین خاطر یک عدد کارت 10 جلسه ای با 50% تخفیف به شما تعلق میگیرد
برای دریافت کارت به مجموعه مراجعه نمایید
22809033
با تشکر زرینی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد