کسی نگفت کجا برم

این آهنگ بهونه ای شد که من بیام دوباره یه سر به وبلاگم بزنم. صبح که این سایت رو پیدا کردم و این ویدیو رو دیدم نمی دونم چرا اینقدر دوسش داشتم. جریان این آهنگ اینه که دو تا دانشجوی ایرانی هم اتاقی بودن که یکی شون ترانه می گفته و اون یکی آهنگسازی بلد بوده. بعد با کمک بابک امینی این آهنگو می سازن. بابک امینی هم اسم آشناییه. نمی دونم درست فکر می کنم یا نه اما اینجور که یادمه همون آدمیه که توی فیلم قرمز اونجایی که محمدرضا فروتن سند خونه رو به نام هدیه تهرانی می کنه و می گه این سند این خونه س (اشاره به خونه) و این خونه (اشاره به قلبش) بابک امینی شروع می کنه به خوندن که عاشقم من، عاشقی بی قرارم ... کس ندارد خبر از دل زارم .... و الی آخر. و یادش بخیر عاط اسبق چقدر دوست داشت این فیلم و این یه صحنه و اینا رو کلا! خلاصه من امروز همه ش تو فکر این آهنگ بودم

کسی نگفت کجا برم

خونه رو کس نشون نداد

هر کی منو روونه کرد

گرفت سپرد به دست باد

...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد