سریال شهاب حسینی!

تو را به جای
همه‌ی زنانی که نمی‌شناختم
دوست می‌دارم
 
تو را به جای
همه‌ی روزگارانی که نمی‌زیسته‌ام
دوست می‌دارم
 
برای خاطر
عطر گستره‌ی بی‌کران
و برای خاطر
عطر نان گرم
 
برای خاطر
برفی که آب می‌شود
برای نخستین گل
 
برای خاطر
جان‌داران پاکی که
آدمی نمی‌رماندشان
 
تو را برای دوست‌داشتن
دوست می‌دارم
 
تو را به جای
همه‌ی زنانی که دوست نمی‌دارم
دوست می‌دارم
 
جز تو
که مرا منعکس تواند کرد؟
من خود
خویشتن را
بس اندک می‌بینیم
 
بی تو
جز گستره‌ای بی‌کرانه نمی‌بینیم
میان گذشته و امروز
از جدار آیینه‌یِ خویش
گذشتن نتوانستم
 
می‌بایست تا زندگی را
لغت به لغت فراگیرم
راست از آن گونه که
لغت به لغت از یادش می‌برند
 
تو را دوست می‌دارم
برای خاطر فرزانه‌گی‌اَت
که از آن من نیست
 
تو را به خاطر سلامت
به رغم همه‌ی آن چیزها
که جز وهمی نیست
دوست دارم
 
برای خاطر این قلب جاودانی
که بازش نمی‌دارم
تو می‌پنداری که شکی
به حال آن به جز دلیلی نیست
 
تو همان آفتاب بزرگی
که در سر من بالا می‌رود
بدان هنگام که از خویشتن در اطمینان‌ام
 
پل الوار
 
نظرات 4 + ارسال نظر
راست می گی مهم نیست. پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 12:17 ق.ظ http://ye_blogsky_ie_sabegh_mohem_nist_ki

تو را به اندازه ی تمام کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم.

نرگس پنج‌شنبه 21 تیر 1386 ساعت 12:25 ق.ظ

وااااااااااااااااااای چه کامنت مشکوکی :دی...هم اینک پتانسیل جو سازی به مقدار فراوان در من دیده می شود و این شعر... خوشگل می باشد بخصوص توی اون صحنه درام خیلی می چسبید

سارا جمعه 22 تیر 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

آره من از شهاب حسینی خوشم می آد... همچین قیافه اش از اون تیپاییه که در عین خشانت خوبه!... قد و بالا هم که... :))

ولی بازم حاضر نیستم سریالهاش رو نگاه کنم!...

مریم شنبه 23 تیر 1386 ساعت 10:13 ق.ظ

سخت نیست حس زدن اینکه تو کی هستی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد