نه. نه .من نیستم. نمیام. چه خبر؟ ساعت چنده ؟ غر نمیزنیا امروز. مهمون ای. چته؟ چمه؟ میام. غر؟ نه. جاده. جاده. جاده. دریا. دریاچه. آبی. آبی. آبی. خنده. بچه قورباغه ها. می پرن. می ترسن. مرداب. لجن. درخت. چوب. غر؟ دلم تنگه. دل منم تنگه. سکوت. سکوت. سکوت. کفش نقره ای نداشتم. می تونستم. می تونستم. نمی تونستم؟ خنده. بغض. خنده. دریاچه. آبی. نفس. هوا. بچه قورباغه ها. می ترسن. فرار می کنن. من. غر؟ میام. می خوام بیام. 120 تا. کمه. 210 تا. خط ترمز. گارد ریل؟ جاده. جاده. تهران. من می شینم. جاده. جاده. جاده. سرتو بذار بخواب. می ترسم. میلرزم. دکتر بیهوشی؟ بی خیال. مهمون ای. گیر نده. بی خیال. غر نمی زنیا. جاده. جاده. جاده. پارک وی. فرشته. پل رومی. پلیس. سلام. خط ترمز. خوابم میاد. سردمه. کولر. گرممه. می ترسم. مثل بچه قورباغه ها. می لرزم. مثل بچه قورباغه ها. فرار می کنم. مثل بچه قورباغه ها.  م ی م ی ر م   مثل بچه قورباغه ها ... نقطه/

نظرات 3 + ارسال نظر
سورنا جمعه 13 مرداد 1385 ساعت 05:49 ب.ظ

ایشون .من.اوشون.من.این.من .اون.من .آدما. بورژوا.خرده بورژوازی روشنفکر.درس.قشنگ.ساده.بنگ.منفجر.قهوه. سیگار.من. او. من او. اون من .اعتماد. اعتقاد.عشق . فیلم. وابسته. گرما. دست او . حرارت. اعتماد .روح .گره . بوسه . بیدار . دماغ .صدا . کافه نادری. چشم . سفید. دوست. گرما . هرم (به ضم ه) ....
جمله ی قصار از شب یلدا: بقرصی می قرصیا .... وا بدی وا می دی....
جمله ی قصار از من: می خوام وا بدم ....حرفی یه؟
جمله ی قصار از من من: بد می شه ها ....
جمله ی قصار از من :نه بد نشه ....
جمله ی قصار از من من : گرمه ...تو هم خوابت می آد ....
جمله ی قصار دیگر از من من : چشمها را باید بست .... باید اصن ندید !

نرگس جمعه 13 مرداد 1385 ساعت 11:56 ب.ظ

از پنجره ماشین که باسرعت ۲۱۰ تا میره به درختا نگاه کنی که سلام نکرده میرن
سوار چرخ و فلک شده باشی و قبل از اینکه سرگیجه بگیری در عرض کمتر از چند ثانیه میرسی جلوی صورت کسی که ندیده نگاهش رو از دست میدی
چشمهات رو میبندی و همه چیز عین فیلم سینمایی تو یه توهم خاص از جلوی چشمات رد میشن
همه چیز تند میگذره... همه روزها و همه فکرها و همه خیالها خلاصه میشه تو چند جمله و یه پاراگراف ... با همین سرعت و بعد هم...نقطه

یاشار سه‌شنبه 17 مرداد 1385 ساعت 12:15 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

خوبی؟ آدم رو یاد احساس بیمارستان می ندازی وقتی بوی تندش رو احساس میکنه یه احساس بد که نمی دونم شاید ضربان قلب آدم رو بالا می بره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد