ببین! چه فرقی می کنه من کلاس سلیلی رو نمونم و با بچه ها بریم یکی از کافی شاپ های برج سایه؟ ... توی راه هم کلی با نیلو خدا رو شکر کنیم که خوب شد نینا با فرناز اومد چون ما خیلی حرفی با فرناز نداشتیم و فضا سنگین می شد ... به نظر من هیچ فرقی نمی کرد این دوتا کار ... که ما دومی رو انجام دادیم ... بعدشم نینا رو پرت کردیم ! ونک و نالون رفتیم کلاس آذی ... که اومد گفت امروز جلسه دارم، خدافظ! و چون قبلش من آرزو کرده بودم نیاد، نیلو می گه چرا این خدا اینقدر تازگیا با دلت راه میاد؟ و من وحشت میکنم ... ! در نتیجه با خوشحالی به نینا گفتیم که حاضر شو بریم یه چیزی بخوریم با هم! ... و شنبه هم توی سوپر استار علیرضا دبیر رو دیدیم که داشت از اون پیرمردی که میزها رو تمیز می کرد تشکر می کرد.

در ضمن ما آخر سر تو همین بخارست جوون مرگ می شیم. اینو نیلو وقتی یه ماکسیماییه داشت لهمون می کرد گفت ... و احتمالا توی بیمارستان پاستور نو یا آسیا یا اون یکی که اسمش یادم نیست پارچه ی سفیدو می کشن رو صورتمون ... ببین کی گفتم!

 

پ.ن: دیدی حرفی نیست؟! ... یا به قول گلی که نمی دونم چرا تعطیلش کرده سخنی نیست ... !

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 22 اسفند 1384 ساعت 11:13 ب.ظ

شماها چرا اوقات فراغت و غیر فراغتتون!! همه اش با خوردن میگذره؟؟؟‌دی:)))
یادمه سال اخر لیسانس هر چی میگفتم میشد...شده بودم مستجاب الدعوه بچه ها اویزونم میشدند که بگو استاد نیاد کوییز نگیره...همین طور هم میشد ها...میگم رسیدی به اینجا ازش بهره برداری کن...بیزینس بدی نمیشه... بیجنبگی هم عالمی داره... من از دست دادم قدرتمو دی:))

سارا سه‌شنبه 23 اسفند 1384 ساعت 11:11 ب.ظ

ببین! اصلا مهم نیست که تو چی (و یا کی) رو می پیچونی... مهم اینه که اون لحظه کاری رو بکنی که بیشتر از همه بهت کیف می ده... حالا این کیف دادن گاهی می تونه کافی شاپ نشان باشه... گاهی می تونه ولگردی نشان باشه... گاهی می تونه دو در نشان باشه... و حتی کی می تونه تصور کنه... گاهی می تونه درس نشان باشه !!! (برگرفته از آدامس خروس نشان !) :))

لحظه رو بچسب... هیچ چیز نمی تونه مطمئن تر از سرمایه گذاری روی زمان حال باشه...

امضا: اصغر عشقی :))))

یاشار جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 06:37 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

بابا ایول کلاس پیچوندن !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد