?Would you help me to carry the stone

چند تا فیلم هندی دیدم ... چقدر زاغارتن این هندیا ... چقدر سوژه هاشون تکراری شده. شاید هزار سال پیش جالب بوده. ولی الان که نیست! لباس پوشیدناشون جالبه. مرداشون خیلی خیلی بد لباسن. زنها هم تا وقتی ساری بپوشن بدک نیستن. اما وقتی می خوان ادای هالیوود و اینا رو دربیارن با اون تاپ های ضایع و دامن های کوتاه؟؟ نمی دونم من که اصلا حال نکردم! فقط یه چیزی ... چه طوری اینقدر هماهنگ می رقصن؟ کی بود می گفت اینا تو ذاتشونه؟

چند تا فیلم دیگه هم دیدم ... تعطیلیه و بی کاری و سستی! فرض کن فیلم دیدن مفیدترین کاریه که می تونی انجام بدی!

devil's advocate - pretty woman حوصله ندارم اسماشونو بگم! همینا دیگه ... بعضیاش جالب بود . مثلا همین devil's advocate. زندگی یه وکیل بود که چه جوری با اومدن شیطان در هیئت یک پدر دلسوز داغون می شه ...

یکی دیگه هم بود، zandelee اگر اشتباه نکنم. ایتالیایی بود. یک زن و شوهر به ظاهر خوشبخت بودن. اما خوشبختی شون وقتی تموم می شه که مرد یه نقاش میاره خونه شون تا ازش یه تصویر بکشه ... و زن عاشق اون نقاش می شه ...

روحیه م عوض شده! با جهان حال می کنم : شمع بزم دیگران شو ، جام دست این و آن شو  ، هر چه بودی هر چه بودم ، بی وفا رفتم که رفتم ...

همین دیگه ...

نظرات 6 + ارسال نظر
علیرض چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 03:51 ب.ظ

تا این مدلی هستی با زندگیت حال کن که بی مرام بی مقدمه میشه مثل فیلمهای هندی.

سورنا چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 04:39 ب.ظ

من از علیرض می خوام اون فیلمه که واسه من گذاشته کنارو بهت بده ... اونم ببین ... دولز ادووکیت هم چند وقتیه روی میزم داره خاک می خوره ...ببینمش می گی یعنی ؟...

یاشار چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 09:40 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

حالا یه مجله دراومده واسه ائنایی که عشق فیلم هندین خیلی جالبه آموزش زبان هندیم داره ( کله ای که می خنده).

خوش به حالت من که هنوزم وقتم پره.

نرگس چهارشنبه 12 بهمن 1384 ساعت 11:01 ب.ظ

ای بابا..جوگیری هم حدی داری مریم... حالا یکی تو مرخصی هی فیلم میبینه یکی هم میشینه باهات از فیلم هندی حرف میزنه که شما نباید زود جوگیر بشی.... تازه من الان تابستونم میخوام بزنم تو خط فیلمای ژاپنی...میگم اوشین فیلم نشده ؟؟؟؟ یا هانیکو؟؟؟

اشکان پنج‌شنبه 13 بهمن 1384 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام :
....خوب دیگه...جوونیه وحس و حال ... روحیات قشنگ...
ای یادش به خیر !
شاد باشی.

سارا جمعه 14 بهمن 1384 ساعت 02:52 ق.ظ

devil's advocate رو دیدم... کلا من از آلپاچینو خیلی خوشم می آد... پرویز پرسیتویی هالیووده !! یا پرویز پرستویی همون آلپاچینوی ایرانیه...! بیابید مرغ و تخم مرغ را !

شما همینجوری با دنیا حال کنید تا اطلاع ثانوی :)

شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد