آقا بی خیال ......

۰- آقا بی خیال! جدی می گم ...  ب ی    خ ی ا ل ...

۱- این آهنگه رو شنیدین یا دیدین!؟! ... این که می گه حالا بیا اینجا، بیا اینجا، بیا اینجا ...  اونجا نه! ...

۲- اون حسه بود داشتم ... حس خود بد بخت بینی و دیگران احمق پنداری! الان دیگه اونو ندارم .... یه مدل دیگه شو دارم! احساس خود احمق بینی و دیگران گاگول انگاری ... که البته این دیگران یه دامنه داره اونم بچه خر خونای کلاس دکتر سلیلیه که برای ۵ شنبه دارن خودکشی می کنن ... گاگولن به جون خودم ... من این ترم ریاضی می افتم؟!

۳- آهنگ های هادی پاکزاد به هیچ وجه توصیه نمی شه به دلیل اینکه همچین دپرس می شین که نگو! ... اما من واقعا دارم باهاش حال می کنم!

۴- عید دیدنی های خونه ی ما صبحانه نهار شامه ... یه دیوار پیدا کنم کله هه کارش تمومه!

۵- سر کلاس با نینا و نیلو یک عالمه جک روی یه ورقه نوشته بودیم که ... ورقه هه گم شد! از لای دفتر من افتاده ... اسمی از من که توش نبود ولی آبروی نینا و نیلو تموم شد رفت پی کارش! نینا می گه دیگه خیالم راحت شد! جنگ برای حفظ آبرو لازم نیست از این به بعد!!!!

۶- دلم می خواد برم استخر، پایه ندارم ...

۷- هی یو! کن یو فیل می؟ ...

۸- اون آهنگه هست می گه ایمجین در ایز نو هیون ...

۹- اون آقاهه هست اسمش راجر واترزه ...

۱۰- این دختره هست خیلی تعطیله ... میشناسیش!؟ .... منم دیگه ...

۱۱- این برادر من می گه تو، تو تعطیلات رسمی به سر می بری!

۱۲- برادرم اصولا راست می گه ...

۱۳- شعر هفته: واااای از دست این دختره!

۱۴- دختر آریایی هم بد نیست!

۱۵- اون که می گه حالم بده هم ... !

۱۶- هر کی بره ۲۵۰، ۳۰۰ تا داده برای من پیدا کنه هر کاری بگه می کنم براش ... جدی می گم.

۱۷- شماره ی ۱۶ رو جدی بگیرید ... بدجوری محتاجم.

۱۸- جمعه نامزدی سپیده س ... می خوام نرم ... بعدم باهاش قطع رابطه کنم! دلیلشم اینه که لباس ندارم!

۱۹- دیگه نه آفلاینی دارم نه آفلاینی که می ذارم می رسه ... اه!

۲۰- خوب می شم!؟ ... فعلا بای.

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا جمعه 25 فروردین 1385 ساعت 08:43 ب.ظ

تا سورنا نیومده بگه که «نگران نباش بهت نمره می دن»... بذار انقدر اعتماد به نفست رو قوی بکنم که مطمئن بشی نمره اول کلاسی... تو نشی کی بشه بابا !!!
الان قوی شدی دیگه !!!

در مورد بقیه اش هم حرف زیاده... ولی ولش کن!... به بخش جذاب هست به گمانم شماره ۱۶ باشه!!!... هیچ جوره حاضر نیستم چنین فرصتی رو میس کنم!!! بنابراین در راستای اینکه هر کاری بگم می کنی اینجا رو ببین:

http://www.nsf.gov/statistics/nsf06307/tables.htm

اصلش هم اینجاست:

http://www.fedstats.gov/

بعدش هم خودتو آماده کن... گفتی هر کاری !!! :))

سورنا جمعه 25 فروردین 1385 ساعت 09:20 ب.ظ

هی یو .... یه عمره همه می گن کن یو فیل می .... کن یو تاچ می ... هرچی هم می شه هی می گن کن یو فیل می ...کن یو تاچ می .... و فیل خواهیم شد و تاچ خواهیم شد و باز دهسال دیگه اینو گوش می دیم و باز احساس خود کم فیلد بینی و خودکم تاچد بینی خواهیم داشت ... آقای چلتوب دوزانی هم همینطور بود ...بدبخت !

نرگس شنبه 26 فروردین 1385 ساعت 10:04 ب.ظ

خوب میشی عزیزم...خوب میشی... این ویروسه...میگی نه از دکتر بپرس :)))
استخره رو بودم ها...حیف که امتحان دارم... حیف... این امتحانه تموم بشه... اره... بهتره...وگرنه یه شیرجه میزنم تو یه متری... اونوقت دیگه نرگس بی نرگس...خلاص...
اینم وعده سر خرمن...تو بگو کی من امتحان ندارم :)

اشکان دوشنبه 28 فروردین 1385 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام :
..این بنده خطاکار جفاکار با اقرار به قصور خویش طلب عفو از آن درگاه دارم.
جهت عذر تقصیر کتبا عریضه فرستادم حضورتون.
شاد باشید.

مریم دوشنبه 28 فروردین 1385 ساعت 01:42 ق.ظ

مریم...

آرزو دوشنبه 28 فروردین 1385 ساعت 05:14 ق.ظ http://zendegi-e-sagi.persianblog.com

بیا بیا دلم برات تنگه... (یعنی الانه من خیلی جوات شدم اینو گفتم؟)

یاشار دوشنبه 28 فروردین 1385 ساعت 10:19 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

۲-فکر کتم باید برات همراه شو رفیق رو بخونم.

۳-یه خاننده هم اومدهخ اسمش یادم رفته یکی از بچه ها می گفت اند گریه است.

۵-آبرو چی هست و به چه دردی می خوره؟ من شنیدم فقط به درد زن گرفتن می خوره!


۱۸- دلم براتون می سوزه با مشکل لباستونت قربون کت شلوار برم. یه حدس قاطیه نه؟ چون معمولا موقعی که قاطی باشه لباس مناسب ندارین.

۱۹- پس میلت رو عوض کن یا حتی عوض هم نکن دوبره همون رو بذار فقط ادای عوصض کردن دربیار. معمولا به درد می خوره.

قلم به دست مزدور سه‌شنبه 29 فروردین 1385 ساعت 07:35 ق.ظ http://journalisty.blogfa.com

پیرزن غرغروی من آپدیت نمی کنه؟

حسین پنج‌شنبه 31 فروردین 1385 ساعت 09:15 ب.ظ http://0-1-2.blogfa.com

خب این طوریه دیگه. من یه جورایی از حالا بیا اینجا خوشم میاد. البته خیلی بد از شون پاول تقلید کرده. البته از اون بدم میاد.

اشکان سه‌شنبه 5 اردیبهشت 1385 ساعت 08:50 ب.ظ

سلام:
تشریف نداشتید...
شاد باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد