تولد؟

 

 

فردا 25 ساله می شوم.

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 03:45 ق.ظ

تولدت مبارک مریم جان... خوشبخت باشی و سلامت و شاد و خوشحال و خندون و بی غم.... :)
دلم چند وقته خیلی تنگ شده واسه اون روزا :)
امیرحسین دیروز رفته کافه نادری...یه چند تا عکس گرفته بود... چقدر یادتون کردم :)
حس نوستالژیکم این روزا بدجوری زده بالا

مریم یکشنبه 3 مهر 1390 ساعت 09:26 ب.ظ

ممنون نرگسی عزیزم.
راست می گی اون روزا واقعا دل تنگ شدن هم داره، دیگه آدم اگه نوستالژیش بالا زده باشه هم که بیشتر.. اما اون روزا مال اون دوره بود. خدا رو چه دیدی شاید یه روز دیگه توی یه کافه ای نزدیک تو و سارا یا نزدیک من، دوره هم جمع شدیم و به یاد اون روزا شاتوبریان خوردیم! (حالا بذار من فک کنم که کافه های اونجا شاتو بریان دارن!)
عزیزم ممنون از تبریکت. امیدوارم آرامش از دل و قلبت نره و همیشه دلت خوش باشه :*

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد