عروسی پرانتز

فرداشب این موقع تو توی لباس عروسی ای دختر. من پیرهن آبیه مو پوشیدم و احتمالا با بقیه ی بروبچ دوروبرت می پلکیم. اووووووففففف. چقدر آخه من دوست دارم الاغ من؟ می دونی امروز از صب یاد چیا که نیفتادم؟ اون نیمکت آخر کلاس کوچیکه رو یادته خنگول من؟ جای منو تو بود.. همون کلاسی که خانم میرعشقی می گفت 4 نفرو نصفی آدمین!!! نیمکت آخر کلاس طبقه ی دوم سمت راست رو هم یادت میاد؟ همونی که روش سر امتحان جغرافی هی میپرسیدم چی؟؟؟؟ چیییییییی؟؟؟؟ و معلممون اومد سراغت و گفت اگر اینقدر بهش نرسونی اونم هی نمی گه چی؟ چی؟ :))))) اگه تو نبودی چه اتفاقا که نیفتاده بود... با کی برای اولین بار در عمرم بعد از مدرسه ناهار می رفتم آپاچی؟ با کی همیشه می شستم ته کلاس و راجع به دیبا و نیما و علیرضا دبیر و شادمهر عقیلی حرف می زدم!!!!!! یا وسط بازی بسکتبال بچه ها می پریدیم وسط زمین و همدیگه رو بغل می کردیم که بازیشون خراب شه؟ با کی از دست بچه خرخونا حرص می خوردیم؟ اگه تو نبودی معلم جبرمون به کی می گفت بلا بگیری که ما یه عمر یادش کنیم و بخندیم؟ اگه تو نبودی بعد از اون سال شوم پیش دانشگاهی کی یک سال بعد بهم زنگ می زد و دعوتم می کرد خونه شون و دوباره با هم می شدیم دوستای قبل؟؟؟ اگه تو نبودی من دردودلامو به کی گفته بودم وقت و بی وقت؟ اگه تو نبودی کی باهام 5 صب از توی قطار اس ام اس کاری میکرد؟ اگه تو نبودی من از کی واسه ی مهم ترین تصمیمای زندگیم تیپ می گرفتم؟ اگه توی الاغ نبودی آخه اصلا من به تیپ دادنای کی اعتماد داشتم؟ اگه تو نبودی من به کی آدرس اینجا رو می دادم؟ اگه تو نبودی کی منو می برد لوت و پوت براش جلسه ی توجیهی اینجا رو بذارم؟ اگه تو نبودی توی مزخرف ترین شرایط زندگیم کی اونایی که باید بهشون آویزون باشمو یادم میاورد؟ کی یه کاری میکرد فرشته هه بال دربیاره؟ کی باهام میومد تابلو اعلاناتو بخونیم؟ کیو خفت می کردم وسط راه بیاد عکس جواد بگیره باهام؟ کی پایه می شد بی ماشین از سعادت آباد بیاد جمشیدیه فقط و فقط به خاطر من؟؟؟؟؟؟ کی برام حرف می زد که حس نکنم بی مصرفم و به درد دردودل گوش دادن هم نمی خورم؟ اگه تو نبودی کی بهم می گفت هفته ای دو روز باید بیای خونمو تمیز کنی؟ کی برام می مونه آخه جز تو دختره ی الاغ؟ کی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

خری دیگه! خر! هیچ کاریتم نمی شه کرد. من چقدر حرف دارم! 

تو باید خوشبخت شی. با علیرضا. که می دونم خوشبختت می کنه. اصلا جرات داری خوشبخت نشی؟؟ می دم مجسمه تو بسازن بذارن وسط میدون شهر :))))) مثل معلم جغرافیمون که قرار بود مجسمه ی ما بچه های تنبل رو بسازه بذاره وسط میدون شهر!!! یادته؟؟؟ عاشقتم خره. فرداشبو بگووو. اولین حرفی که بهت خواهم زد اینه: نیش بسته :))))))))))))))

نظرات 3 + ارسال نظر
منوچهر سابق ! یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 05:20 ق.ظ http://www.manesabegh2.blogfa.com

باور کن خیلی رفیقته وگرنه اگه من بودم و یک دوستی توی یک محیط عمومی برای عروسی ، من رو خر و الاغ خطاب کرده بود چنان میکوفتمش که جاش رو پله بمونه .

نرگس یکشنبه 21 فروردین 1390 ساعت 06:33 ق.ظ

خوش گذشت بهت؟؟؟؟!!! آدم توی عروسی دوستاش هم خیلی خوشحاله هم دلش می گیره

مریم دوشنبه 22 فروردین 1390 ساعت 10:43 ب.ظ

آآآره نرگس خیلی خوش گذشت.. می دونم چی می گی اما من این دفعه دلم نگرفت! :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد