????so what

ازت بدم میاد ای تردمیل نامرد. من ۲۱ دقیقه س با سرعت ۵ دارم روت جون می کنم اون وقت می نویسی ۶۳ کیلو کالری؟؟؟؟؟؟؟؟ اون وقت مرجی صب گف که ۲۰ دقیقه راه رفته ۱۰۰ کیلو کالری سوزونده. باشه بابا می دونم اون سرعتش ۷ بوده. ولی من نمی تونم خب. من دوس ندارم تند راه برم. دوس دارم قدم بزنم اصن. مرجی هم همون کسیه که دوستاش توی یونیش بهش می گفتن موتور فراری داری بس که تند راه می رفته. من فک کنم توم موتور ژیانی چیزیه. من می خوام لاغر شم. پرانتز نیای بگی لاغریا. من می خوام استخونی باشم. همین که گفتم. فک کردین پس دیوونه م که این ریتر اسپورت کاپوچینویی که بابام از جرمنی آورده دو هفته س اینجا مونده و من نخوردمش؟؟؟؟ (لامصب نمی دونین چه عطری داره........) که بابا بره بیاد بگه این شکلاتا رو دوس نداشتی؟؟؟؟ بله تردمیل خان. ازت بدم میاد که می نویسی ۶۳ کیلوکالری. اصلا من مدت هاست به این عدد ۶۳ حساسیت پبدا کردم. بدم میاد ازش. یاد دروغ می افتم. یاد تظاهرات برای بدیهی ترین حقوقمون می افتم. یاد خون و مرگ و وحشت و اشک و اشک و اشک و..... بگذریم.  

 

 

من چرا کم می نویسم؟؟؟؟ من می خوام هر روز بنویسم اما نمی شه. اینجا چند روزی هوا مثه توآیلایت شده بود. من که نمی دونستم اینکه توآیلایت اینقد بدرنگه فیلمش واسه آب و هوای اون منطقه س. من فک می کردم چون راجع به خون آشاما و ایناس رنگش اینجوریه!!! بعدها مرجی بهم گفت!!! گفت که اونجا که اسمش نمی دونم چی چیه جاییه که همیشه مهه و آفتاب نداره و اینا. بعد من هر وقت هوا ابری مه می شه یاد توآیلایت و بلا و مرجی می افتم.... 

 

 

موضوع سانی هم به جایی نرسید. منم روز به روز بیشتر دارم ازش دور می شم. اما یه جورایی مطمئنم که به روزی بالاخره حل می کنم مسئله رو. خریته دیگه. آقا نکنید از این کارا. با جنبه ترین آدمها هم جنبه ی این چیزا رو ندارن. حتی خود آدمم بی جنبه می شه. دوستاتونو هی با هم دوست نکنین. من یهنی موندم چند هزار بار دیگه باید از این مسئله بخورم تا حالیم شه!!!!!!!  

 

 

دیگه اینکه تازگیا از اینکه آدمایی که عاشق همن با هم ازدواج می کنن خیلی ناراحت می شم. یعنی اصلا دلم می گیره ها... آدم اگه عاقل باشه با عشقش ازدواج نمی کنه.... اصن از ازدواج بدم میاد :(((( خیلی اخلاق بدیه؟

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد