هزار خورشید تابان..

باز شبه و من و شیر کاکائوم و لیوان استار باکسم که وابستگی خاصی بهش پیدا کردم و صدای ملایم شجریان که می گه یارم به یک تا پیرهن خوابیده زیر نسترن. داشتم نقاشی می کردم. باز یه منظره از خونه های ونیز. اما شایدم ونیز نباشه چون کوچه داره نه رودخونه. ولی من دوس دارم فک کنم ونیزه. دیروز توی دماوند منظره ی یه پنجره که یکی از صندلیا جلوش بود رو کشیدم. صندلیه خیلی سخت درومد. سبز هم زیاد زدم شبیه جنگلای شمال شد جای باغای دماوند... 

زن سرایدار خونه رو به رویی که افغانیه اومده بود خونه مون و منتظر مامانم نشسته بود. احساس می کردم باید باهاش حرف بزنم. می خواستم بگم کتاب می خونی؟؟ خالد حسینی رو می شناسی؟؟ بادبادک باز و هزار خورشید تابان رو خوندی؟؟؟ می خواستم براش بگم که هزار خورشید تابان وقتی منتشر شد شش هزار تومن قیمتش بود! من و لاهه دنگی خریدیمش در راستای صرفه جویی مالی! فکر هم می کردیم که پیش من و لاهه نداره. نمی دونستیم روزی می رسه که پیش من و لاهه داره خوب هم داره. و الان هزار خورشید تابان پبش لاهه س.. بگذریم داشتم از زن سرایدار خونه رو به رویی می گفتم. دلم می خواست باهاش حرف بزنم. بگم که افغانی ها رو خیلی دوس دارم. یه جور احساس دین بهشون می کنم بابت این همه بد رفتاری که توی کشورمون باهاشون می شه. 

اما هیچی نگفتم. طبق معمول فقط نگاش کردم. شاید از نگاهم چیزی خوند شایدم الکی دارم جو می دم. اما وقتی رفت و دوباره برگشت یه کیسه داد دستم گفت این آویشنه. خودم خشک کردم. برای اعصاب و آرامش خوبه... و من ازش تشکر کردم.. 

  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 19 تیر 1389 ساعت 11:05 ب.ظ

=)))) وای یعنی خانم افغانیه زده وسط خال ها... چه جوری نگاهش کردی که خیال کرده باید اویشن که واسه اعصاب خوبه بهت بده هوم؟؟؟=))))))

سارا دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 07:19 ق.ظ

دقیقن منم همین فکر رو کردم! ولی گفتم نگم که یهو نخوره تو ذوقت... بعد اومدم دیدم نرگس گفته، دیدم دیگه لاپوشانی فایده ای نداره! ولی لیوانت خیلی باهاله... ندیده بودم از این مدلیشو تا حالا

سارا دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 07:20 ق.ظ

در ضمن یکی نیس بگه حال رو با ح می نویسن نه با ه... اوضاعیه به مولا

مریم دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

نمی دونم واقعا رفقا!!!!جور یدی نگاش نکردم! خودم گذاشتم به حساب اینکه شاید کمی خیره شده بودم بهش!!! اما این احتمال که آدم نازی بود و می خواست در دوستی رو باز کنه هم وجود داره. چمی دونم خلاصه!
یعنی من مرده ی این تو ذوق نزدن سارام!!!! در صمن شما اگه نمی گفتی هال و حال و اینا رو من نفهمیده بودم!!!!

مریم دوشنبه 21 تیر 1389 ساعت 11:07 ب.ظ

سارا جونم لیوان قابل شما رو نداره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد