کنکور........

برای بار هزارم همه چیز آرومه رو گوش می دم. بلکه کمی آروم شم و واقعا باورم شه که همه چیز آرومه.... الان شکوف سر امتحانه. منو مص صب داریم... عط هم جمعه صب..... در حال حاضر هیچ فکر امیدوار کننده ای در ذهنم نیست.... با این درصدهایی که این روزا می زنم، قبول شدنم فقط می تونه به معجزه باشه. که من به معجزه اعتقاد ندارم... امیدوارم لا اقل بعد از کنکور شل نشم و برای آزاد بخونم.... من فقط هدفم اینه که سرم سال دیگه یه جا گرم باشه. کجا و چه جوریش مهم نیست........ 

نمی تونم با هیچ کدوم از دوستام الان حرف بزنم... چون نمی خوام بهشون انرژی منفی بدم.... خالم بده دارم از استرس می میرم عین بچه ها نشستم دارم گریه می کنم اما بند نمیاد...... اگه صب برم ببینم هیج سئوالی رو بلد نیستم چی؟ کاش سئوالا آسون باشه... یعنی کاش از جاهایی که من مسلطم بیاد............................... 

واسه منه بچه کنکوری دعا کنین :(

نظرات 6 + ارسال نظر
حمیدرضا چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 05:51 ب.ظ

انشالله شیرینی قبولیتون رو بخوریم خانوم :)

مسعود چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 07:52 ب.ظ

ازاینکه میبینم هیچ امید برای قبول شدن نداری
خوبه ی اشنا دارم برات دعا میکنه توپ

سارا پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 07:24 ب.ظ

زوووود بیا بگو چطور بود :*

حمیدرضا پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 10:01 ب.ظ

چطور نداره بابا سارااااا ! خوب شده قطعا شک نکن ! :)

نرگس پنج‌شنبه 29 بهمن 1388 ساعت 11:07 ب.ظ

خب می بینم که قبول شدی رفتی پی کارت:))))))))

روح اله چهارشنبه 5 اسفند 1388 ساعت 09:17 ب.ظ http://kalatehjary.blogfa.com/

روزها و سالها انقدر زود میگذرند که حتی ارزش غصه خوردن ندارن...
یاد روزهای کنکور خودم افتادم....
موفق باشی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد