تولد؟؟؟

فردا تولدمه.  

وقتی به خودم اومدم و دیدم دارم توی قنادی برای کیکی که برای خودم خریدم شمع انتخاب می کنم، تازه یادم افتاد که خواهری در این نزدیکی ها داشتم که قبلا اون این کارا رو می کرد. بعد خیلییییی به نظرم مسخره اومد که خودم دارم برای خودم این چیزا رو میگیرم. مرجی به طور ناگهانی اومد به مدت یک هفته و امشب تولد بازی داریم. البته مرجی مطمئنا نمی دونه تولد منه. و فقط داره شام می اد اینجا.. بگذریم.  

دلم از دیشب شمارش معکوس گرفتن رو آغاز کرده. الان می شه روضه خوند که امسال تولدم فلان و بهمان. می شه هم نخوند و جو نداد و به تولدهایی فکر کرد که فراموش می شد و عادت شده بود و اینا. بازم بگذریم. و به قول سارا "به هیچ هم فکر نکنم باز بغض تا زیر گلویم بالا می آید..." 

فعلا همین. تا شب ببینم چی میخوام بگم باز.

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

تولد تولد تولدت مبارک! مبارک مبارک دوباره تولدت مبارک! بیا شمعا رو فوت کن، که صد سال زنده باشی! خودت شاد و دلت خوش، چو گل پر خنده باشی :دی
(اینجا پرده ی صدا می ره بالا) مبارک مبارک تولدت مبارک! دیریم ریم دیریم ریم تولدت مبارک :دی

تولدت مبارک مریمی! بزرگ شدی ماشاله :پی بیست و سه شد؟ خیلی جوونی به مولا! من هنوز درگیر بحرانِ بیست و پنج سالگی ام #-o...

خیلی خوبه که خود کفا شدی... منم امسال کیک و تولد و همه چی رو خودم گرفتم :دی... موافقم که حال نمی ده ولی خب آدم نگاه می کنه می بینه غیر قابل اجتنابه دیگه... تولد بازی تو این سن اینجوری می شه... پنج شیش سال دیگه از اینم آفولتره! مهم اینه که تو الان به خودت افتخار می کنی و بزرگ شدی و تولدته و اینا :دی

تولدت بازم مبارک :* دلم برات تنگ شده دخمله... به یه خوش تیپ بسپر ماچت کنه جای من!

نرگس چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 10:20 ب.ظ

هووووووررررراااااا... منم همصدا با سارا به سبک همون گرامافون معروف میخونم برات تولد تولد تولدت مبارک...مبارک مبارک...تولدت مبارک...بیا شمعا رو فوت کن.... هورااااااااااااااااااااااااا.... بابا اینقدر از سن و سال دم نزنید من بیچاره در عنفوان بیست وهفت سالگی احساس پیری مفرط بهم دست داد بخداااااا....
سارا که گفته یه خوش تیپ پیدا کن ببوستت... ببخشید نیستم این مسئولیت خطیر رو انجام بدم اما انشالله یکی تو مایه های من پیدا میکنی ماچت کنه :)))))

حمیدرضا چهارشنبه 1 مهر 1388 ساعت 11:27 ب.ظ

تولدت مبارک مریم خانم . هر سال که از عمر آدم می گذره یه مرحله جدید شروع می شه با کلی اتفاقهای تازه . انشالله که تو مرحله جدید زندگیت شاد و خوشحال و موفق و خوشبخت و پیروز و هر روز بهتر از دیروز باشی با تمام حاشیه هاش :)

مریم دوشنبه 6 مهر 1388 ساعت 10:49 ب.ظ

رفقا ممنون. اومدم اینا رو خوندم انگار با هم دیگه جشن گرفتیم دوره همیم الان... حتی فکرشم لذت بخشه. باشد که محقق شود این آرزو.
بازم مرسی :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد