چرت

من امروز یه عینک خریدم. 

به هر حال واقعه ی مهمی بود! 

... 

اه. اصن اومدم یه چیزی بنویسم پست قبلی بره پایین اما یه عالمه وقته نمی دونم چی بنویسم. 

... 

چی بنویسم؟ 

... 

آهان راستی پیراشکی هم درست کردم خیلی خوشمزه شد. دستمم سوخت با روغن داغ. نوک انگشتم یعنی سوخت. الانم یه کم درد می کنه... 

... 

خب خوشحالم که رو راست بودم و دلیل این پست رو اولش نوشتم. 

شب بخیر.

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 06:26 ق.ظ

سلام مریمی روراستم یه کمکی کن این پست های منم بره پایین ;)

مریم جمعه 13 شهریور 1388 ساعت 06:29 ق.ظ

مریم جو گیر شدم نظرم رو زود فرستادم. شما به بزرگواری خودت ببخش
مریمی ماه رمضون بعد ماه رمضون صبح شب هر چی تو بگی تو فقط بگو من از زیر سنگ هم شده پیدا می شم:دی

مریم شنبه 14 شهریور 1388 ساعت 03:15 ق.ظ

نه خیر اینجوری نمی شه همه شو بسپری به من بچه! جون من زودتر پیدا شو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد