سانی گفت میاد میبرتم سینما. یه 6 ماهی هست فکر کنم نرفتم. دوس دارم سوپر استارو ببینم. آقا اصن الان که فکر می کنم می بینم من از این شهاب حسینی خاطرات خوب دارم. امروز دوره بود و من باز رفتم. ولی از احضار روح خبری نبود. یکیشون دختر تازه طلاق گرفته شو آورده بود و بقیه  به طرز تشویق بر انگیزی با شخصیت با این مسئله برخورد کردن. جز صالی که خب بچه تازه اومده و از اخبار عقبه. امیرعلی کوچولو هم که دیگه 2 سال و نیمشه کلی با من دوست شده بود و وقتی داشتم می رفتم کلاس زبان گریه کرد. منم هی توی راه می دیدم دستام بوشو می ده و خوشحال بودم. نمی دونم چرا تازگیا اینقد بچه دوست شدم. کاش می شد اداپت کرد! سانی می گه باید ملک به نامشون کنی. ملکم کجا بود؟ سانیو دوس دارم. خوب موقع هایی به داد میرسه. گرچه خودش مصیبته گریه کن نداره به قول اون فیلمه.

نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم سه‌شنبه 1 اردیبهشت 1388 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.matrokeh.blogsky.com

بازی شهاب همیشه محشره..تو این فیلمم که دیگه ترکونده

مریم پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 1388 ساعت 02:26 ب.ظ

اتفاقا منم می خوام برم ببینم می گن قشنگه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد