نکنید آقا جان، نکنید!!!!

کف کردم خدایی! این اولین باری نیس که دارم یه وبلاگ غریبه رو می خونم بعد از بین نوشته ها می بینم که اااااااااااااااااااااا (به فتح الفها!) این مثلا از فلانی و فلانی نوشته میشناسمش خداااااااااا!!!!! مثلا یه بار پارسال یه وبلاگی می خوندم بعد یهو دیدم یه جریانی که برای لاهه و چند پیش اومده بود رو نوشته و اسماشونو اینا!!!! بعد انگشت به دهن موندم بقیه ی پستهاشو خوندم اسم طرف و دانشگاشو دراوردم، بعد زنگیدم به لاهه گفتم می دونی فلانی قصد داره برای فوق بره فلان جا؟ بعد لاهه هنگ کرد که من از کجا می دونم!!!! بعد من لو دادم جریانو!!! 

حالا الانم داشتم یه جای دیگه رو می خوندم، بعد دیدم هی چقد این اسما آشنان! بعد دیدم اسم نویسنده رو نوشته و رفقاشو!!!! بعد نمی دونین طرف که یه دختر بود، از همه جا بی خبر چه افشا گریهایی کرده بود!!!!!! بعد من نیشم تا کجا باز شد و اومدم اینجا بگم که یه وقت کسی ندونسته نمونه!!! 

خلاصه که نکنید آقا جان! نکنید! توی وبلاگاتون حتما رمزی کار کنید با اسم مستعار! وگرنه افراد سودجویی مثل من پته و پوته تونو می ریزن رو آب!!!!!!!

نظرات 6 + ارسال نظر
معین شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 12:09 ق.ظ http://tofigh.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز
وبلاگ پر محتوا و جذابی داری ، تبریک میگم !!!
در صورت تمایل حاضر به تبادل لینک هستم .
اگر مایل بودی ، لینک منو با نام "توفیق اجباری" بذار .
و بعد به من خبر بده تا لینکت کنم .

فرشته شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 12:12 ق.ظ http://www.jik-jik-jik.blogfa.com

´´´´´´´´´´´´´´¶´¶¶´¶¶
´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

نرگس شنبه 23 شهریور 1387 ساعت 10:32 ب.ظ

=))) من مرده این صداقت تو شدم الان

nightmarish یکشنبه 24 شهریور 1387 ساعت 10:28 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

و ما قصد داریم اطلاعات شما را بخریم :دی

ساسا دوشنبه 25 شهریور 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://www.zolali.blogsky.com

من امروز وبلاگت رو از سرچ نور پیدا کردم.آخ که من هم چه حالی می‌کردم با سریال نور و حالا احساس می‌کنم دلم براشون چقدر تنگ شده: یعنی اینقدر باهاشون ارتباط برقرار کرده بودم.یه چیز دیگه من معنیشو هم میفهمیدم و کلی هم از این سریال عربی یاد گرفتم.

سارا سه‌شنبه 26 شهریور 1387 ساعت 06:31 ق.ظ

:)) آره! من که خوب می دونم چی می گی! چقدر هم حال می ده آدم اینجوری پرونده ی یکی رو بکشه بیرون و من چقدر بدم می آد یکی در مورد خودم اینکار رو بکنه و اینجاست که آدم احساس بدجنسی مفرط می کنه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد