دیدی ریدی دنیا؟

چند تا نکته بگم و برم!

۱- هیچ وقت اجازه ندید که خواهر و برادرتون پشت هم ازدواج کنن و اگه خر شدید و این اجازه رو دادی، نگذارید که هم شوهر اون، هم زن اون ایران نباشن. اون وقت اینترنت ۲۴ ساعته صرف چت می شه و اگه یه دونه اپیزود نور بخوای دنلود کنی از اتاق بغلی یکی فریاد می زنه که باز داری دنلود می کنی مسنجرم پکید، یا از اون یکی اتاقه صدا میاد که اسکایپیم باز نمی شه گوگل تاک بسته شد! بعدشم هی به طرف اونور خط می گن باز این مریم داره نور دنلود می کنه و اینگونه اونا به خونت تشنه می شن.

۲- فرزندان من! دختران عزیزم! توجه کنید که در این دنیای فانی هیچ لذتی بالاتر از حسی که بعد از اپیلاسیون کامل بدن به آدم دست می ده نیست! به قول سان سبکبالی! پس شما را به خدا بی خیال درد شده و این لذت را تجربه نمایید! حالا ببینین من کی گفتما!

۳- این آهنگ دنیای آرش رو گوش دادین تا حالا؟ دیدی دی دی دنیا! به قول عاطفه دیدی ریدی دنیا؟

۴- مرج فردا میاد، ما ناهار مهمونیم پارادیزو، شب میریم دماوند، شنبه م نمی رم دکتر چون خواهر چند دکتره و لاهه ازش پرسیده بوده و اون گفته که این علائمی که من دارم مال ام اس نیست و من خوش حالم ولی گفته که حتما باید پیگیری کنم چون طول درمانش زیاده. اینا نمی دونن که من از همون سوم راهنمایی که سکته زده بودم انگار، به این گونه بیماری ها عادت دارم!

۵- من الان یه کاپشن شلوار مشکی + یه بلوز مشکی + یه بلوز سفید + از اینا که می چسبونن به بدن (شکلک ها) + از این ماه و ستاره ها که می زنن به دیوار روشن می شه + سه تا شکلات تخته ای سوغاتی از بلاد کفر از لاهه و چند دارم :))

۶- دیگه فکر می کنم چیزی نموند که کسی ندونه. سئوالی داشتین در خدمتم.

 

نظرات 5 + ارسال نظر
حمیدرضا جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 01:53 ق.ظ http://3noqte.blogfa.com

مرسی من خوبم . شما چطوری ؟ حتما دکتر برو . نگران کردی همه رو هاااااا .:(

سارا جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 07:32 ق.ظ

اینجا که رسیدم خوشحالیدم که طوری نبوده :) مواظب خودت باش مریمی هرچند که می دونم مریضی و اینا آدم رو خبر نمی کنه

اون اپیلاسیون رو که گفتی خفن موافقم! بعدش آدم همش دلش می خواد بره بیچ!!

ایول سوغاتی... پس اشکال نداره که من نمی آم ایران :دی! دوستان هستن!

نرگس جمعه 4 مرداد 1387 ساعت 02:47 ب.ظ

چی چی!! من حتی در این شرایط (:دی) هم حاضر نیستم برم اپیلاسیون کامل بدن...یعنی حرفشم نزن جووون تو... بعدشم دختره... دکتر میری و به همین زودیها یه گزارش مبسوط از ملاقاتت با دکتر مینویسی و گرنه کشتمت..اوکی؟؟؟

NIGHTMARISH شنبه 5 مرداد 1387 ساعت 09:31 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

جریان مریضی چیه مریمی؟!

مریم یکشنبه 6 مرداد 1387 ساعت 12:01 ق.ظ

بابا نرگس شرایط چیه؟!!!! ژاشو برو خودت سبکال می شی. حالا من اینجا خیلی نمی تونم توضیح بدم! ولی برو!!!
سارا راس می گه آدم همه ش می خواد بره بیچ! اما ما بیچ ژیدا نکردیم رفتیم حموم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد