هوی جوری

من اومدم باز طبق معمول کلی حرف بزنما. اما الان دیگه اونقدر وب گردی کردم حرفام پرید. تنهام. می ترسم. هی یه صداهایی میاد. یاد فیلمای ترسناک افتادم. یه آقاهه هم اومد دم خونه مون گفت بابات هست گفتم نه. گفت مامانت هست گفتم نه. رفت! وای نستاد بگم شما؟؟؟ حالا می گم نکنه بیاد منو بکشه!؟!

زندگیم شده این سریال نور! با اینکه متاسفانه عربی بلد نیستم و نمی فهمم چی چی می گن و اصلا جریان سریال چیه! فقط توی سایت ِ ام بی سی فور ِ انگلیسی خوندم که زندگی نور با یک تلفنی که به همسرش می شه می ریزه به هم. چقدر خوش رنگ و آبه این سریال. دوستشون دارم. پسره هم انگاری اسمش مهنده (توی سایت ام بی سی فور ِ عربی اینجوری نوشتتش!) البته اینا ترجمه ش کردن به عربی، یه چیزی تو مایه های محمد می گن بهش! اون پیرمرده هم دایی نوره. ببینم شما از من پرسیدین سریال نور رو براتون تعریف کنم!؟؟؟؟؟؟؟

نرگسی مرسی که تو وبلاگت منم نوشتی. من خیلی دوستت دارم اینا مهم نیست. مهم اینه که من خیلی دوستت دارم!

سارا دلم برات تنگ شده. اصلا یه کاری کن. اون عکسا که با حمیدرضا و نرگس دم در سوپر استار گرفتیمو برام برفس بی زحمت، دله تنگ شد برم هی نگاشون کنم. اوکی؟؟؟؟؟؟

خدای بزرگ من کاش زودتر دوازدهم شه من تعطیل شم....

من نور می خوام. شبا ساعت یازده و نیم میده. عصرا ساعت شیش و نیم هم تکرارشه. من الان منتظرم یازده و نیم شه نور ببینم. من نووووووووووور می خوام... تازه فردا شب ساعت یازده و نیم ام بی سی اکشن اون فیلم وار آو د ِ ووردز رو داره. یادش بخیر ... در حقیقت می دونید که ایام، ایام الله امتحانات است و فریضه ی ولگردی و الافی واجب!!!!!

من برم یه کم درس بخونم تا نور شروع شه. فقط اگه مردم بدونین که اون آقاهه که بالا گفتم منو کشته. بای بااااااای.

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدیه سه‌شنبه 4 تیر 1387 ساعت 08:21 ب.ظ

مریم بابا بسه چقدر امتحان ما چشممون به این واحد ۱۰ خشک شد یکی سراغمونو بگیره!
بیا بریم صفا تو عشقه :دی

نرگس جمعه 7 تیر 1387 ساعت 10:33 ق.ظ

من که نفهمیدم این سریاله چی چیه... تو مگه فارغ التحصیل نشدی؟؟ بابا دکترای امار گرفتی بسه دیگه :دی
بعدشم من موافقم عکسا رو سارا بفرسته..چرا تا حالا یادم نبود یه کم غر غر کنم سرش آیا؟؟؟؟؟
سارا زود باش :دی

NIGHTMARISH شنبه 8 تیر 1387 ساعت 04:48 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com

بسه دیگه خسته شدم
ببین به افتخارت سفید کردم
ببین چه حرف گوش کنم

سارا یکشنبه 9 تیر 1387 ساعت 03:41 ق.ظ

دو نقطه دی! الان می فرستم!!!

NIGHTMARISH پنج‌شنبه 13 تیر 1387 ساعت 01:44 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com

تتبریک میگم که خلاص شدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد