با توجه به کامنتای پست پایین:

امیر تو حالت خوبه؟
نظرات 8 + ارسال نظر
مهدیه یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 09:22 ق.ظ

:دی
اصلن چه معنی داره تو توی وبت از چیزایی بنویسی که مردم دلشون بخواد؟؟؟؟؟؟هان؟؟؟؟؟؟
حالا اسم این آدامس سیب ترش چیه؟ :دی

[ بدون نام ] یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

بابا من فقط میخوام اسم اون آدامسرو بدونم که بخرم که بجوم که دوست دارم....

مریم یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 07:06 ب.ظ

(با لحجه ی بابای نازی تو باغ مظفر بخونین!!)
عزیزان من توجه کنید، اسم آدامسه تری دنته. دو هزار تومن هم قیمتشه! نصف بسته آدامس سیب ترشه نصفیش سیب شیرین. هر دوش هم خیلییییییی خوش مزه س. مجموعا دوازده تا آدامس داره! اصن خودم برات می خرم امیر جوووووووون. تو جون بخواه!

مریم یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 07:34 ب.ظ

مریم این جالب ترین پستی بود که خوندم:دی

سارا جمعه 31 خرداد 1387 ساعت 07:18 ق.ظ

راس می گه امیر... حالت چطوره؟!

حمیدرضا شنبه 1 تیر 1387 ساعت 07:31 ب.ظ

ااااااااااااااااااااااا ! یعنی هر یه دونه آدامسش میشه ۲۰۰۰ تقسیم بر ۱۲ یعنی به بیانی ۱۶۶.۶۶۶۶۷ تومنننن ! چه جالب من هم علاقمند شدم ! :دی
پ.ن : بعد از امتحان پژوهش عملیاتی :))))

NIGHTMARISH دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 12:21 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com

خر خونا رو میگیرن :دی

NIGHTMARISH دوشنبه 3 تیر 1387 ساعت 12:22 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com

مریم جونم خوب دادی امتحاناتو؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد