اگر بینم که غمگینی، ز چشمان سیاهت اشک می بارد . . .

و باز این منم تنهای تنهای که چند روزه اینجا نشستم اما نوشتنم نمیاد. آدامس سیب ترش می خورم و طعمش رو با یه دنیا عوض نمی کنم. (دروغ گفتم، می کنم). دله هی می گیره هی واز می شه، مخه هی می پکه هی آروم می شه، تعادله هی می ره، هی میاد. در کل صفرها یهو یک می شن دوباره صفر می شن. منم گیر دادم به ناخونام هی مدل می دم هی پاک می کنم. رفتم پیش عاطفه یه شب موندم. صبحش قرار بود بریم اردک آبی صبحونه بخوریم اما ترجیح دادیم نفری ۹ تومن بذاریم جیبمونو و من سوسیس تخم مرغ درست کردم مرگگگگگگ و اون پن کیک درست کرد مرگ تررررررر. از صدای آهنگشم ساختمون داشت می ترکید. تازه شبشم کولر روشن نکرده بود چون یادش اومده بود که من هزار سال پیش گفتم از کولر خوشم نمیاد و جفتمون تا صبح تبخیر شده بودیم و من صبح فحشش دادم.

و دیگه اینکه یک شنبه شبو بگووووووو. مرج توی لباس صورتی چرک و برادری که من هنوزم برام هضم نمی شه که ازدواج کرد!!! و برقایی که رفت و مخابرات در جواب اعتراض ما گفت که خونه ی حداد عادل نزدیک شماس، انتظار ندارین که اونجا رو خاموشی بدیم شما روشن شین؟! و مایی که اونقدر شمع روشن کردیم که دیگه نور کافی بود و فضا کاملا رومانتیک بود و من از نگاه های یکی در امان نبودم و کلی از دپ های روزای بعدم مال همون نگاها بود. و عکاسه در مواقعی که باید حتما ثبت می شد گم و گور می شد و آب هندونه ای که آخرشم نخوردم و الان میییییی خوام. و فردا شبش که بازم هی گریه می کردم و خوابم نمی برد و روی زمین خوابیدم و صبح کمر خشک خشک بود. می دونی؟ بد مواقعی همه جا ساکت می شه و تنهایی می خوره تو سر آدم. باز من تو خونه تنهام و چیییییییییییییی؟ دله هی می گیره هی واز می شه.

من موندم و یه عالمه درس نخونده و رگرسیونی که یه بارم سر کلاسش نرفتم و پروژه ی گسسته و پروژه ی کارشناسی و خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.

بی خیال من با‌ آهنگای جدیدم حال می کنم:

نگاتو ندزد ازم چون من رو توئه چشام می تونم بگم دوسِت دارم ولی اگه بخوام!

شاید زیادی مغرورم ولی همینه که هست، توام کوتا بیا اگه می خوای ندیم از دست!

این آهنگ با شل ترین حالتی که می شه خوند خونده شده!

نظرات 28 + ارسال نظر
مهدیه جمعه 17 خرداد 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

دل تو ام مثه کش هی میگیره هی ول میکنه؟؟؟؟
یعنی من مرده این مرگ گفتناتم
من که قبلن هم گفتن یکشنبه رو بگـــــــــــــــــــــــــــــو
کلی میس یو بابا بیشتر از من لوت و پوت میست شده :دی

سارا شنبه 18 خرداد 1387 ساعت 11:25 ق.ظ

مبارکه خیلی :)

شدی تنها بچه ی خونه...نه؟! الان چه احساسی داری؟!
وای من الان هوس مهمونی ایرانی کردم :(

تو هم دپ نزن حالا... بپیچون درسا و پروژه و همه چی و تمومش کن و خلاص!

NIGHTMARISH سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 01:13 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com

از دم شرکت رد میشی یه سر نمیزنی بهم؟
:-w

مریم سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

واااای مریمی مبارکه. امیدوارم خوشبخت شن. مریم بشین پروژه هات رو انجام بده که می خواهیم قرار بذاریم بریم باهم حرف بزنیم. مرییییییییییییییییییممممممممممممم

NIGHTMARISH چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 09:26 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

وای مریم خدا بیامرزدش ... آقا مرتضی را میگی؟؟؟
):

امیر شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 10:58 ق.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

مهدیه شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 12:41 ب.ظ

بیا دیگه کچلم کردی... تایید کامنتو بر داشتم سفیدشم میکنم
:دی
تازشم بیا بریم لوت و پوت دیگه آخه من دلم تنگید

... شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 12:43 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com/

هه هه بچه میترسونی؟
بیا بریز بینم این واحد ۱۰ رو؟ بیا دیگه آقا بیـــــــــــــــــــــــــا

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:52 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:53 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

[ بدون نام ] شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 04:54 ب.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میگی یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مریم یکشنبه 26 خرداد 1387 ساعت 08:32 ق.ظ

خدا شفات بده الهی.
تری دنت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد