من نباشم کی برات قصه می گه تا بخوابی؟

دله گرفته به قول یاس. مثل خر موندم تو گل. اینو تازیگیا با تمام وجود دارم حس می کنم. عدم تعادل در تک تک ثانیه ها حس می شه. دیروز خیییییییییییییس شدم! یک خیسی خود خواسته زیر بارون. هوس تعادل بازی هم کرده بود. اما رفتیم هم خانه. یک موضوع تکراری که از روی یه فیلم هندی که من ۱۰۰ سال پیش دیده بودم ساخته بودن. اسم فیلم هندیه هنگامه بود! ما نصفشو دیدیم و بعدش زدیم بیرون. تا اونجایی که دیدیم محسن نامجو نداشت! نمی دونم بقیه ش داشت یا نه. من نمی دونم چرا تازیا هی با شخصیت بازی درمیارم؟ مثلا لاهه یهو گفت که باید بره و من خیلی خیلی با شخصیت گفتم عیبی نداره خب پیش بیاد برو و از سینما زدیم بیرون! این روکش روی کیبرد منو امیرعلیه کوچولو جویده!!! صبح منو رها کن ازین فکر تنهایی گوش دادم و گریه کردم. ناهارم درست کردم خیلی خوشمزه شد. الانم می خوام برم خونه ی مرج اینا. دستامم بوی گوشت می ده چون ناهار درست کردم و هی لوسیون خوش بو می زنم بهشون اما آدم نمی شن. اصلا دله گرفته، وازم نمی شه. نمی دونم انگاری آدما خلن. مگه مجبوریم خودمونو قاطی جریانات مختلف کنیم و بعدش عین خر بمونیم تو گل و من اگه نباشم گوش بدیم و جسارت کات کردن احتیاج داشته باشیم؟

نظرات 8 + ارسال نظر
پایگاه متنوع اطلاع رسانی ریخت و پاش پنج‌شنبه 9 خرداد 1387 ساعت 05:32 ب.ظ

پایگاه متنوع اطلاع رسانی ریخت و پاش
سینما / موسیقی / عکس / اجتماعی / موبایل / ارسال لینک
www.rikhtopash.com
همچنین اگر به دنبال لینکدونی جذاب و به روز برای وبلاگتان میباشید کافیست کد لینکدونی آزاد سایت را در وبلاگ خود قرار دهید تا بازدیدکنندگانتان لینکهای جذاب و همیشه به روز را مشاهده نمایند.برای دریافت کد به صفحه لینکدونی سایت مراجعه کنید.(بدون لینک تبلیغاتی)

نرگس شنبه 11 خرداد 1387 ساعت 10:27 ب.ظ

ادما اگه ادم بودن که خوب بود...ماها هی مرض داریم اخه :دی
بعدشم چی درست کردی نهار؟؟‌من باید کم کم یه ذره اشپزی یاد بگیرم :دی
بعدشم این دلتو بده دست من بازش میکنم

حمیدرضا یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 02:04 ق.ظ

ناهار درست کردی دستت بو گوشت میده ! قش قش قش ها ها ها :)))))
اونوقت لوسیون میزنی روش ؟!!!
آشپز هم آشپزهای قدیم :دی
بقیه شو نظر نمی دم در جریان نیستم :)
دلم هم تنگ شده بعد امتحان یه قرار بزار جمع شیم :دی

NIGHTMARISH دوشنبه 13 خرداد 1387 ساعت 11:08 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

تو وب تو یکس دست میبره
یکی همش کامنتای منو دیلیت میکنه

... سه‌شنبه 14 خرداد 1387 ساعت 11:16 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com/

دل شما که خیلی دریاییه مریم خانومی :ایکس

سارا پنج‌شنبه 16 خرداد 1387 ساعت 07:47 ق.ظ

ناهار درست کردی؟! به خدا خودم پایه ام بیام عقدت کنم!!! اگه بدونی چند وقته غذای گرم نخوردم!

مریم جمعه 17 خرداد 1387 ساعت 12:30 ب.ظ

سارا جون قول بده اقامت کانادام برام بگیری روزی شونصد وعده غذای گرم بهت می دم بخوری!

امیر پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 10:26 ق.ظ

اون آدامس سیب ترشه اسمش چیه ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد