آنتی ازدواج!

چقدر بی حوصله م خداااااااااااااااااااا. دلم برا نقاشی تنگ شده. سه هفته س به خاطر امتحانا نرفته م. کاش زودتر دو شنبه شه. من یه منظره از ونیز کشیدم. البته واضح و مبرهن است که در سطح مبتدی!!!!!! وای خدای بزرگ من چرا اینجوری شدم؟ الان دلم برای خانم گوهریان یه ذره س!!!!!

من هیچ وقت ازدواج نمی کنم. زندگی از این وحشتناک تر نمی شه. فکر کن بعد از ۲۰ سال زندگی، خیلی راحت می تونید سر هم فریاااااااااااااد بکشید و گاهی یادتون بره که اولاش چه قد همدیگه رو دوست داشتید. و این از نظر من فاجعه س. کلی با پر و هد حرف زدم. اونا از طریق خواستگاری ازدواج کرده بودن و کلی هم از این کارشون راضی بودن. می گفتن که توی دوستی آدم برای خودش ذهنیاتی می سازه که بعدا نظرش بر می گرده و خل می شه. منم راستش دارم خل می شم. هر کس یه چیزی میگه در این باره. نمی دونم کی درست می گه و چرا. خدایا می بینی کارمون به کجا رسیده؟؟؟؟؟؟

یاد فیلم د ِ سوئیتست افتادم. چقدر یه زمانی هزار بار می دیدمش و بهم انرژی میداد. یه جایی اون پسره که آخر سر با کامرون دیاز عروسی کرد با داداشش داشت حرف می زد. قرار بود عروسی کنه آخر هفته ش! بعد اومدن مشروب بخورن، پسره گفت To the marriage داداشش تایید کرد، گفت To the Bride داداشه تایید کرد، گفت to fifty year with same woman!!! داداشه شیشه ی مشروبشو پرت کرد اونور گفت It is really depressing!!! حالا حکایت منه!!! واقعا نمی تونم این همه سال با یکی زندگی کنم و باهاش خوب هم باشم. مطمئنم که طرف مقابل احتمالیم هم همچین توانایی ای رو نداره!

والسلام!

نظرات 8 + ارسال نظر
NIGHTMARISH شنبه 4 خرداد 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

اااااا مریم تو که پای تل گفتی همه نتایج خوب بوده! کی رایتو زده هّان؟

سارا یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 08:26 ق.ظ

منم گاهی این فکر رو می کنم... اون کیه که آدم می تونه چهل پنجاه سال باهاش زندگی کنه و همیشه هم خوشحال باشه؟...

خوب واقع بینی! خوشم اومد!!!

مریم یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 09:08 ق.ظ

می دونی مریم، کاملا درکت می کنم. تقصیر تو نیست که، ما الان تو این جامعه تو حالت گذاریم، بعضیا می گن همون روش سنتی بعضیا می گن پشیمونیم چون با عشق زندگی نکردیم و انگار زوری زوری داریم با یکی زندگی می کنیم!
اما به نظر من هر کاری که می خواهی بکنی قبلش دلتو قرص کن و بگو این بهترینه. ولی یه چیزی تو دلم می گه تو خوشبخت می شی. یه حس خوب مریم.

امیر یکشنبه 5 خرداد 1387 ساعت 07:50 ب.ظ

من فکر می کنم که چیزی یه ازدواج رو پایدار می کنه اراده طرفین در ساخت زندگی . کاملا درسته که دو طرف باید علاقات هم خوان داشته باشن . مسلمه که باید بتونن راحت با هم حرف بزنن. طبیعی یه که باید از نظر سکسی همو ارضا کنن. لازمه که گذشت داشته باشن . اما تموم اینا تو طول زمان رنگ می بازه . دیگه پارتنر ادم اونقدا هم جذاب نیست . سکوت حکمفرما می شه . ادما عوض می شن و دیگه علاقات گذشته رو ندارن . این اراده ادماست که دستاویزی پیدا کنن که کنار هم بمونن و زندگی شونو بسازن. یا شاید چون می خوان زندگی شونو بسازن دستاویزی پیدا کنن.
من حیث المجموع ازدو یه ریسکه بزرگه . چیزی که باعث می شه کار کنه برای مدت زیاد اراده و احترامو گذشته . ادم باید ببینه اول خودش می تونه اینا رو بریزه وسط تا بعد بیاد یکی رو پیدا کنه.
من کسی رو دیدم که بعد از یک سال به شوهرش خیانت می کرد چون شوهرش لذت کافی رو نمی داد . می کسی رو دیدم که به زنش خیانت کیرد چون ازدو کرده بود چون باید می کرد . کسی که بعد سی سال زندگی دید که از هون اول هم اخلاق زن خوشگلشو نباید تحمل می کرده رفت زن دوم بیریحت گرفت و همه زندگی شو گذاشت و رفت . و بسیار بیشتر از اینها و بدتر از اینها
شاید ازدو یه بحش گریز ناپذیر زندگی ادما باشه . به همین سادگی نگو نمی کنی. بحث فقط سکسو تفریحو همدم نیست. هدف می ده به زندگی ادما . امید برای صبح از خواب بیدار شدن . که یه کار دیگه که فکرتو مشغول نیگر داره و نگی سو فاکینگ وات . بار مسوو لیت رو شونه ادم میزاره . یه بعد جدیده تو زندگی . غیر از کارو درس و موفقیت و شهرت و پول.
بی نهایت سخته کسی رو هر روز دیدن . حرف زدن . کنر کسی بودن . مدیریت می خواد . برنامه می خواد. به قول تو اگه ادم ندونه می خواد چی کار نه ازدو فقط کارشو خراب تر می کنه.

یه عکسم از این کامرون دیاز می زدی.

نرگس دوشنبه 6 خرداد 1387 ساعت 06:23 ب.ظ

الان وقت این حرفاس بی انصاف؟؟؟؟؟‌آره؟؟ آره؟؟‌حالا صبر کن..نوبت خودت هم میشه...صبر کن حالا :دی

مریم سه‌شنبه 7 خرداد 1387 ساعت 10:00 ب.ظ

من بسیار مشعوف می باشم از اینکه حال نایت مریشو گرفتم، سارا از من خوشش اومده، مریمی می گه که من خوشبخت می شم، امیررر برام کامنت گذاشته، و نرگسسسسس! به خدا من منظورم تو نیستی! تو دیگه خرت از پل گذشته! من منظورم به اوناییه که هنوز اینور پل ایم!

NIGHTMARISH چهارشنبه 8 خرداد 1387 ساعت 09:39 ق.ظ http://night-marish.blogfa.com

کی حال منو گرفته که من نفهمیدم مریم خانوم؟

[ بدون نام ] یکشنبه 12 خرداد 1387 ساعت 06:06 ق.ظ

We need a witness to our lives. There's a billion people on the planet... I mean, what does any one life really mean? But in a marriage, you're promising to care about everything. The good things, the bad things, the terrible things, the mundane things... all of it, all of the time, every day. You're saying 'Your life will not go unnoticed because I will notice it. Your life will not go un-witnessed because I will be your witness'."

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد