چرندیات

دیروز هم کلی ورزش نمودم از نوع والیبال (یا به قول اون دختره والی وال!!!!!) و اسپک و سرویس می زدم خداااااا!!! بعدشم نیکو خوردم و بعدشم رفتم موزه ی هنرهای معاصر و همش با خودم یاد دو دوست مربوطه (محض اطلاع دیگران سارا و نرگس) بودم.

-------

این سه خط بالا رو ۵ شنبه نوشته بودم.

.

خدای بزرگ این چه وضعشه؟ من سه شنبه سخت ترین امتحان این ترمم رو دارم اما هیچی نمی خونم. دلیلشم اینه که نمی فهمم. اونقدر سخت و گنگه که خوندن نخوندن آدم فرقی نمی کنه. الانم دارم من اگه نباشم گوش می دم و حس خوبی ندارم چشام همه ش به ساعته!

تصمیم گرفتم راجع به ازدواج تحقیق کنم. بالاخره شاید یه روزی لازم شد دیگه! تحقیقاتمم شروع شده البته. البته این قسمت کپی رایتش مال لاهه س. این حرفا مال یه آدمیه که یک ساله ازدواج کرده و سه سال هم قبلش دوست بودن. طرف می گفت که بعد از ازدواج اصلا فاز رابطه تغییر می کنه. فاز لاو از بین می ره. دوست داشتن رو بیشتر باید با کمتر غر زدن نشون هم بدین. زندگی فقط یک ماه اولش عجیبه. بعدش عادیه. آدم باید هدف زندگیشو مشخص کنه بعد ازدواج کنه. اگر هدف زندگی رو بذاریم ازدواج و در کنار دیگری بودن، بعد از مدتی، همه چیز ِ زندگی رو نقش بر آب می بینیم. در نتیجه هدف آدم باید توی زندگی چیز دیگه ای باشه و ازدواج هم در کنارش و به صورت یک موضوع حاشیه ای باشه.

.

نتایج بعدی متعاقبا اعلام می شود. ازدواج نکنین تا من همه ی نتایجمو نگفتما!!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 12:58 ب.ظ

:))
من که عمری... به نرگس بگو!!!

ببین قول بده همه ی نتایجت رو بنویسی یا اگه سانسوری بود، ایمیل کنی... من ماهیانه عضو نیوز لتر ات می شم!!! :)) انقده لازم دارم تحلیل های در این رابطه رو...

پس به شدت منتظریم ببینیم به چه نتایجی می رسی! نگران امتحان هم نباش... بالاخره یه چیزی می شه! مهم اینه که درس رو یاد بگیری (اگه قراره بعدن به دردت بخوره!)

نرگس یکشنبه 29 اردیبهشت 1387 ساعت 03:27 ب.ظ

ااا...خب این نتایج کی بدست میاد..بجنب من وقت ندارم :دی
محض اطلاع اینکه یه بار یکی به من گفت واسه چی ازدواج میکنی...منم خیلی شیییییییک گفتم خوب به آرامش برسم دیگه...یهو اقاهه گفت: خب برو قرص آرام بخش بخور=))))) ولی درستش اینه که ازدواج تنها راه رسیدن به تکامله ...حالا شاید کامل کامل نشی اما تا ازدواج نکنی مراحل بزرگی از تکامل رو از دست میدی..به قول همون اقاهه..ازدواج تنها چیزیه که به تو می فهمونه هر چی داد بزنی...تو سر خودت و بقیه بزنی..لج کنی.. یا هرچی نتیجه ای نمی گیری و باید زندگی اتو بسازی...اینه...

پی نوشت: تابلوئه دم بختم؟؟؟؟؟!!!:دی

NIGHTMARISH سه‌شنبه 31 اردیبهشت 1387 ساعت 02:16 ب.ظ http://night-marish.blogfa.com

بدو بابا من یه ملتو نگه داشتم معطل نتایج توام آخه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد