من گفته بودم که در اوج خواستن خودمو کنار می کشم. به کی ش رو یادم نیست. اما گفته بودم. و حالا الان درست جایی که باید بگویم خاموشم. و این احساس تنهاییست که دارد به من عادت می کند یا من دارم به او عادت می کنم. به جای همت می شود از رسالت رفت. هر دوشان خروجی مورد نظر را دارند. این فقط یک جمله ی معمولی نیست. هزاران معنی پنهان دارد. و من یک آدم معمولی نیستم. هزاران آدم پنهان در خودم دارم.  همان طور که هزار قناری خاموش در گلوی من. و ای کاش که یکی بودم و خوش به حال کسانی که یکی اند و هزار تا نیستند در یکی.

.

و دخترکی که بیست و یک سال است خواهرکم است، دارد برای همیشه اتاق کناری من را خالی می کند تا برود جایی که خیلی دور نیست اما مردمش زبان ما را نمی دانند در زیر سقف مردی تنها که حالا از دل ما خبر ندارد..

.

و آن مصرع برجسته ی زندگی ... خسته است از مصرع فرو رفته ی زندگی اش.

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 12:07 ق.ظ http://mohsensms.blogsky.com

سلام:
تبادل لینک میکنی؟
عنوان : اس ام اس جوک عشقولانه
منتظرم.

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

-:- شهر شب -:- ( مریم) چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 01:36 ق.ظ http://shahre-shab.blogfa.com

خیلی جالب نوشتی . خوش به حال اونیکه یه نفره!

نرگس چهارشنبه 18 مهر 1386 ساعت 05:49 ب.ظ

اااااااااااا...داری خواهر زن میشی یعنی آیا؟؟؟:دی
دختره... آی دختر خانوم...های های..با شمام... تا یه روز دیگه اگه یه مطلب طنز اینجا ننویسی پا میشم میام قلقلکت میدما!!!؛:)

دوربین پنج‌شنبه 19 مهر 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://www.goodbyelyas.blogfa.com

سلام. ماه رمضان داره تموم میشه و شاید به نظر خیلی ها دست اندرکاران سیما زحمتی که کشیدن به ثمر رسیده. شما سریال اغما چطور دیدید؟ دیدن هوشمندانه! اگر زحمت بکشید و یک سری به این وبلاگ بزنی خوشحال میشم نظرتان را بی غرض بدانم. موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد