این نیز بگذرد

بذار دستاتو تو دستام. بیا جلو تو بشنو حرفام من تنهام. تو رو دیدم و شدم دیییییوونه. قلب من قدرتو مییییدونه ... قلبمو بردی با خودت. رویاهام حلقه زدن دورت به شوقت. بردم از یادم شب تاااااریکو. تو مهتابی من می شم مااااال تو. به قول نیل خدایا شکرت شکرت. این آهنگه رو خیلی دوست دارم. امروز چند ویراژ می داد و این می خوند و لاهه حرکات موزون می کرد و من خیلی شاد بودم. یه ناهار خوشمزه خورده بودیم توی یه رستوران زیرزمینی که تنها مشتریش ما بودیم و آقاهه با شخصیت ترین آقای دنیا بود و ما رو هم خیلی دوس داشت. و من هزار تومن کمتر از چند و لاهه دنگ داده بودم! و بنزین سیوینگ کرده بودم و چند کولرم برامون زده بود. تو نم نم بارونی. منم اون خاک تشنه م. اسم تو شد فرشته تو رویای بهشتم. اما وقتی دوستی می میره حالا حالا ها باید سیاه پوش بود ... چون اگر لباس مشکی تن چند نبود، می شد برای چند ساعت هم که شده فراموش کرد که نفر بعدی که قراره بمیره کی می تونه باشه؟ ...

نظرات 12 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 16 مرداد 1386 ساعت 11:27 ب.ظ http://howstuffworks.mihanblog.com

با سلام
اگر دوست داری بدونی هر چیزی که اطرافته چجوری کار میکنه یه سری به ما بزن.
مطمئنم که ضرر نمی کنی.
howstuffworks.mihanblog.com

سارا چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 01:46 ب.ظ

ببین این رستورانه کجاست؟ با آقاش کار دارم!
...


نفر بعدی؟؟؟

یاشار چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 06:50 ب.ظ

تو اوج لذت هم به مرگ فکر می کنی؟

نرگس چهارشنبه 17 مرداد 1386 ساعت 11:10 ب.ظ

میشه فکر نکنی نفر بعدی کیه؟؟؟ میدونی همیشه وقتی تو مراسم ختم میگن «ایشالله غم اخرتون باشه» خنده ام میگیره... واقعا دعا دور از دسترس تر از این نمیشه...اما میشه ادم فکر نکنه که قراره غم بعدی کی باشه...دختر ادم که جلوجلو دنبال مصیبت نمیره که...به جای این کارا بیا دست من و سارا رو بگیر ببر این رستوران زیر زمینیه...من و تو سیب زمینی سرخ کرده می خوریم فالگوش وایمسیتیم ببینیم سارا و این اقا باشخصیته چی میگن بهم :دی

حمیدرضا پنج‌شنبه 18 مرداد 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

مریم ! چیکار داری به این که کی قراره بره ! اینجوری که باید یه لیست طولانی بنویسی که خودتو و سارا و نرگس و خودم هم توشن ( ایشالا ۱۵۰ سال دیگه ! ) تا اون موقع هم هر وقت میری زیرزمین ! باید بمونی که پیتزا بخوری یا غصه ! :دی
بخند ! پلیززز :)

آرزو جمعه 19 مرداد 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

زمانه می گذرد...
ما نیز...

اشکان شنبه 20 مرداد 1386 ساعت 11:17 ب.ظ

چند تا پست ات رو خوندم...چیزی ندارم بگم....راستش همینه دیگه.
همین که تو گفتی:
زندگی!
ما رم قاط کردی..

ستاره جمعه 2 آذر 1386 ساعت 07:28 ب.ظ

سلام.ببخشی که پیامم یه کم نامربوطه!!؟..
راستش منم این آهنگو خیلی دوست دارم از یه جایی گوش دادم ولی خودم نتونستم پیداش کنم.
خواهشا اگه اطلاعاتی راجع به اسم خواننده ش یا جایی که بشه دانلودش کرد داری بهم میل کن. مرسی...
setarehkeramat@yahoo.com

برنا سه‌شنبه 18 دی 1386 ساعت 06:48 ب.ظ

هر کس این آهنگو دوست داره به نظر من عاشقه

وب تو خیلی قشنگه

سعیده چهارشنبه 31 تیر 1388 ساعت 07:27 ب.ظ http://www.titish-mamany.blogfa.com

سلام...خوبین؟
من در به در دنبال این آهنگ اما پیداش نمی کنم...
خیلی خیلی خیلی خوشحال میشم این آهنگ رو برام بفرستین....
اگه موافق بودین بهم خبر بدین...
خوش بگذره..
بای

selia چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 10:45 ب.ظ http://yahoo.com

selia چهارشنبه 30 اسفند 1391 ساعت 10:47 ب.ظ http://yahoomail.com

mishe lotfan esme khanade va esm un ahangaro meginnnn!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد