باز چه خورده ای دلا ...

خوابم میاد. بعد از هزار سال نویسنده رو دیدم. خل شده دیگه رسما. معنای واقعی مست و خرابه. سیگار پشت سیگار. با لاهه بودیم. خواستیم بریم رییس که نشد. رفتیم جیگر خوردیم. لاهه هم چت زده بود. من ولی خوب بودم! نویسنده دکترا قبول شده. لاهه از ترم دیگه ارشد می شه! اون وقت من که عین لاک پشت دارم میام جلو! نین بیچاره امروز سومین درسش رو هم تو این ترم افتاد. خدایا یعنی می شه این درس ما تموم شه؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مهران شنبه 16 تیر 1386 ساعت 09:57 ب.ظ http://pof.blogsky.com

خوب که فکر کردم دیدم انگار سالهاست جیگر نخوردم ...همچی دهنم اب افتاد که نگو :((

نرگس یکشنبه 17 تیر 1386 ساعت 12:31 ق.ظ

نه نمیشه... هر وقت درس من تموم شد مال تو هم تموم میشه :دی

مریم یکشنبه 17 تیر 1386 ساعت 01:44 ب.ظ

تو که می خوای ماشالا پرفسور شی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد