مراقب گلدون اطلسی باش

با همه دوسته. با همه حرف می زنه. می خنده. از اون چرت و پرتا که همیشه با هم می گفتیم می گه ... فقط با من بده. فک کن! فقط و فقط با من بده. من اَخَم! اه اه اه! اوهوووووق! اصلا باهام خدافظی هم نکرد موقعی که قهر میکرد. ببینم ما نباید وقتی با یکی قهر می کنیم خدافظی هم باهاش بکنیم؟ ولی من و لاهه و چند هنوز که هنوزه جاش رو توی جمع سه نفره مون خالی می کنیم. هنوزم حس می کنیم که این جمع باید ۴ نفر می بود و الان ناقصه! اوه اینو یادم رفت بگم که در آخرین تلاشم برای آشتی؛ گفت که تا وقتی با اون دو تا لینک دارم باهام هیچ کاری نداره!

ببخشین .. لینک داشتن یعنی چی؟

نظرات 2 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 11 تیر 1386 ساعت 12:34 ق.ظ

:)) لینک داشتن یعنی اینکه تا وقتی هی داری رو یکی کلیک میکنی رو اون یکی کلیک نکنی.. :)میگم این الان خیلی باحال بودا وقتی با یکی قهریم خداحافظی هم نمیکنیم با هم :))‌ ادم یاد خانه سبز می افته...
در ضمن از همین جا اعلام میکنم من در فکر یک قرار روی پل می باشم این هفته سرم شلوغه اما خودم میگم کی...شما ها به گوش باشید...الان هم فقط وقت من مهمه دیگه گفتم فلان روز و فلان ساعت نبینم کسی بگه نمیتونما...گفته باشم...
امضا:‌قلدر محل

مریم دوشنبه 11 تیر 1386 ساعت 09:55 ب.ظ

نرگس تو اگه حتی بگی همین الان بیا من صبح زود قول می دم خودمو برسونم D;
وایی ولی خیلی پایممممممممم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد