الکی اومدم اینجا نوشتم برگشتم! اون وقت هیچی هم ننوشتم! مسخره!

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 10:04 ب.ظ

یعنی من برق از کله ام پرید همین الان تو لیست به روز شده ها دیدمت ها... !! یعنی گفتم..نه این یه مهم نیست دیگه است...نه نه نرگس خل نشو...مریم نیست...نههههههه امکان نداره..حالا یه کلیک بکن ببین ضایع میشی... بعد دیدم وااااااااااای...همینشم خیلیه ها...یعنی در راستای پیوند دوباره خیلیه من به فال نیک میگیرم :)

مریم چهارشنبه 6 تیر 1386 ساعت 10:24 ب.ظ

وااااااااای نرگس! منم برق از سرم پرید دیدم یه کامنت دارم!!! آره منم کلی به فال نیک می گیرمت ;)

اشکان پنج‌شنبه 7 تیر 1386 ساعت 01:05 ق.ظ

اووووووووووه !
تو کجایی دختر؟
کلاس هم می ذاره...
خوبه ولله...

مریم جمعه 8 تیر 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

سلام اشکان! من کی کلاس گذاشتم! من فکر نمی کردم تا وقتی خودم اعلام کنم کسی اینجا بیاد! مرسی که شماها اومدین!
در ضمن خودت کجاییییییییییییییییی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد