بدون ویرایش

 

 

بابا دست خود آدم نیست که. دپ می زنه از بس که چرت و پرت می بینه و می شنوه. انگاری وقتی می خوام دهنمو باز کنم و حرف بزنم یکی محکم جلوشو می گیره. دقیقا همینه که گفتم. همین طوری غیر عادی و عجیب اما واقعی ِ واقعی ِ واقعی. دوست ندارم با هیچ کس حرف بزنم. حتی دوست ندارم همین الان اینجا بنویسم. اصلا دوست ندارم صدایی هم بشنوم. کاشکی آدما صدا نداشتن. اصلا بلد نبودن حرف بزنن. چی می شد تو سکوت محض زندگی می کردیم؟ Absolute Silence .... فقط همینو می خوام. سکوت محض. هیچ صدایی نیاد. هیچ کس نباشه که وقتی یه روز حس و حال نداری و از قیافه ت برداشت می شه که ناراحتی خودشو ننر کنه و عصرشم یه دلیل قانع کننده برای ناراحتیت بخواد و بعدشم بگه که امروز خیلی رو اعصاب بودی و تو دهنت باز بمونه که آخه آشغال مثلا دوست منی تو اگه دشمنم بودی چه غلطی می کردی دیگه ؟ بعدم که سکوتتو ببینه بگه که اه چرا سکوت می کنی؟ خب بگو تو هم رو اعصاب بودی .... هه هه ... مردم از خنده. صمیمیت منو کشته این وسط. برنامه ی زندگی همه همین شده. کسی نمی خواد یه آن فکر کنه که بابا بذار یه لحظه هم ما با اینی که لالمونی گرفته سکوت کنیم. نمی میریم که. نباید همه ش نگران لحظه های گذرنده ی خودمون باشیم که. نباید برای هر حس و حالی یه دلیل قانع کننده و منطقی و محکمه پسند داشته باشیم. مگه داریم می ریم دادگاه لاهه محاکمه کنیم خودمونو؟ بابا بیا پایین! ما آدمیم این پایینیم. خبری هم نیست. هیچی هم نیستیم. آخرشم معلوم نیست چی به سرمون میاد. اینا رو من نمی دونم. فقط می دونم که نباید اینقدر آشغال بود. کسی اینجا نمی دونه یه ذره سکوت رو از کجا می شه خرید؟

در ضمن ... من بدم میاد کسی فکر کنه که من کوچولوئم و احتیاج به مراقبت دارم. وای چقدر چیز هست که باید توضیح بدم ...

آخه تا کی می خوایم برا همدیگه مادر پدر و خواهر و برادر و دوست دلسوز باشیم؟ ... به چند تا دوست معمولی بی خیال نیازمندیم ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
یه دوست شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.muchmoney2005.blogfa.com

سلام ... سلام ... سلام

ما برای خرید از اینترنت و کسب درآمد روزانه، در یک وبلاگ محیطی شفاف و ساده برایتان مهیا نموده ایم... شانسی که شاید دیگر سراغ شمانیاید !!!!!!

سایت ایرانی که در حال حاضر بزرگترین بانک اطلاعات کتب ایران را دارا می باشد و همچنین دارای فروشگاه اینترنتی از محصولات مصرفی مورد نیاز می باشد که شما میتوانید از خریدی که انجام میدهید پورسانت کسب کنید و نیز به میزان فعالیت خود درامدی از 10 تا 50 هزار تومان در روز رو بدست آورید...
( هماهنگ با قوانین مجلس ) WWW.IRANBIN.COM

راستی اینو هم گفته باشم که نقد کردن پورسانت به وسیله واریز پول به حساب
بانکی شخصی انجام می گیرد که در هیچ سیستمی نیست ///....////....////

ضمنا ثبت نام رایگان هست ، می تونید با خیال راحت عضو شده ، وارد سیستم شوید و کارتونو شروع کنید...( همیشه و قدم به قدم ، همراه شما خواهیم بود )
MuchMoney2006.Blogsky.Com ( ایران ---- ر یا ل )

یا حق

یاشار یکشنبه 29 مرداد 1385 ساعت 08:10 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

۱- اول از همه از دوستات انتظار زیاد نداشته باش چون کار دوست ها معمولا همینه کمه تو لحظات حساس زندگی از بین ببرنت.

۲- خود من جز کسایی هستم که هر چند وقت یه بار دچار بحران سکوت می شم می دونی فقط با ۲ -۳ روز سکوت حل می شه بعدش حالت از سکوت به هم می خوره. تجربه کردم بار ها تو یه خونه تنها تو قزوین.

۳- فکر می کنی اگه همین الان یکی بیاد باهات یه جوری برخود که انگار مراقبت لازم داری چه برخوردی باهاش می کنی من مطمئنم حالش رو می گیری.

این ها همه می گذره معمولا بعد از یه مدت دوباره آدم همون دوست های دلسوز رو می خواد. می دونی دوستات معمولا نمی فهمن مشکل تو چیه واسه همین وقتی می بینن دپی پدرت رو در میارن این رو می گم چون تجربه دارم البته می دونی اون دوستی که اون موقع اعتمادم رو نسبت به خودش جلب کرد تو زرد دراومد.
توصیه ی من اینه که سریعتر بی خیال همه چی بشی اگر هم می خوای بی خیالت بشن به روشون نیار.

ا

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد 1385 ساعت 02:39 ب.ظ

مرسی یاشار. (چشمک)

سارا سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 10:55 ق.ظ

عوضش من انقدر دوست دارم بقیه فکر کنن من کوچولو ام و احتیاج به مراقبت دارم !!! بیا جاها عوض !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد