D: با لبخند بخوانید: SPSS

 

SPSS عبارت است از statistical pakage for social sience . او بسیار برنامه ی باحالی می باشد. آنقدر باحال که حتی می تواند برای میزان دل گرفتگی شما نمودار بکشد و یا حتی درصد خلیت ما را بیان کند.

و ما بسیار خجسته دل می باشیم که در گرمای مرداد ماه هم دل از آن ساختمان قرمز نمی کنیم و به سایت و محتویاتش وفاداریم! و من دلم از اون مانتو چین چینی ها می خواد !

نظرات 3 + ارسال نظر
یاشار شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 12:38 ق.ظ http://yashaar.blogfa.com/

تقصیر خودته ترم تابستونی برداشتی.

داستی می دونی امانتو چین چینی ها تا میزان قابل توجهی ناحیه ی شکم رو ظریف نشون میده. این یکی از کشف های جدید منه که هنوز هم از چگونگیش سر درنیاوردم.

نرگس شنبه 28 مرداد 1385 ساعت 11:06 ق.ظ

نه مریم...هر چی که مد شد که ادم نمیره بخره که... من برعکس تو اصلا دلم از این مانتوها نمیخواد...ببخشیدا :))
میگم حالا که داری تو هم مفید میشی برای جامعه اینقدر غر نزن دیگه :))

سارا سه‌شنبه 31 مرداد 1385 ساعت 11:00 ق.ظ

مااااااااااا ! یاشار یعنی من الان دهنم به قاعده دهانه غار علی صدر باز مونده !!! می شه بیشتر توضیح بدی؟!!! :))

تنها نظری که من در مورد این مانتو چین چینی ها دارم اینه که اصولا دامن رو روی شلوار نمی پوشن... ولی خب مثل همه چیز دیگه، این هم عادی می شه و چشم عادت می کنه !!!

امضا: یک ابرانی باران خورده !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد