سلام.

مزاحمتان شدم شما را یک نصیحت دوستانه بکنم. آن هم این می باشد که تا می توانید بچه ی آخر نشوید. زیرا شصت سالتان هم که بشود باز کوچیکه باقی خواهید ماند.

 

در ضمن

 

گاد جان،

می خواستم خواهش کنم یک شب پایین بیایید تا با هم آواز بخوانیم.

امضاء : مهم نیست.

 

زت زیاد!

نظرات 5 + ارسال نظر
گاد جمعه 20 مرداد 1385 ساعت 11:34 ق.ظ

نه خواهش می کنم. اصلن راه ندارد. نوبت شماست خانوم. شما تشریف بیاورید آن بالا در کلبه فقیرانه ما، با هم آواز بخوانیم.

یاشار جمعه 20 مرداد 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

اگه بچه ی اول باشی از موقع به دنیا اومدنت بچه ی بزرگتری!

سارا جمعه 20 مرداد 1385 ساعت 03:31 ب.ظ

نتیجه گیری اخلاقی: بچه وسط باشید !... خیرش رو می بینین !!!... هم خوش اخلاق می شین هم مستقل بار می آین !!!...

امضا: خود-تبلیغات چی...
---------------------------------
جدای از شوخی، مریم... آدم باید خیلی جوش آورده باشه که انقدر غلیظ بگه ن شین... چی شده مادر؟!

نرگس دوشنبه 23 مرداد 1385 ساعت 08:39 ب.ظ

موافقم با سارا... پیشنهاد دوستانه هم میکنم که بچه اول هم نشید... زیادی روتون حساب باز میکنند اونوقت دی:)) کلک.. حالا با گادجان ما چی میخوای بخونی؟؟؟؟

سارا سه‌شنبه 24 مرداد 1385 ساعت 04:42 ب.ظ

موافقم با نرگس !!! :))
--------------------------
ببین مریم جان... رو این به قولی «گاد» زیاد حساب باز نکن ها... من می شناسمش! زبونش چربه ولی پای عمل که برسه نه اون میاد پایین نه می ذاره تو بری بالا‌ !!! :)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد