چیز خاصی نمی خواستم بگم ... جز اینکه ناخونم شیکسته و آ آ آ آ آ آ ی ی ی ی ی ...

 

آی جوونا ... دخترا ... پسرا ... به این نصیحت من گوش کنین! خوبیتونو می خوام! پا نشین برین کلاس زبانای متفرقه! برین ترجمه همزمان! برین آریان پور! (اینو عاطفه تعریف می کنه مسئولیتش با خودش!) ... نرین اینی که من رفتم! (خدا کنه پایین مایینا اسمشو نگفته باشم!)  ....

من فکر می کنم در عمرم به اندازه ی کافی گرامر و قواعد و این چرت و پرتا خوندم. می خوام حرف زدنم قوی شه. می خوام اصطلاح یاد بگیرم. جمله های کاربردی ... اون ترجمه همزمان بدبخت همین طوری بود دیگه ... اصلا کتابش یه همچین کتابی بود ... حالا اینجا ... چشمتون روز بد نبینه! انگار داری برای کنکور زبان می خونی! احساس می کنی داری ریاضی حل می کنی وقتی مشقاتو می نویسی! یه دونه از بچه ها هم یک کلمه نمی تونن درست حرف بزنن!

نه جان من بذار فیلم گذاشتنشونو تعریف کنم! وسط زنگ تفریح قرار شده فیلم بذارن زنگ بعد! بعدش یهو کلاسی که قبلا بودیم رو عوض کردن! حالا ما هم لابد باید علم غیب داشته باشیم دیگه! گیج و ویج کلاسو پیدا کردیم این هیچی! از وقتی فیلمه شروع شد، معلممون با هیجان تمام داشت نگاه می کرد! بابا پاشو استپ بزن دو تا کلمه توضیح بده آخه! یه چیزی بگو وسطش! احساس کرده بود اکیپی اومدیم سینما! مردم هم که هاج و اج فیلم می دیدن! منم خواب بودم! تازه این رو اونقدر ضایع سانسور کرده بودن که نگو! اره کرده بودن دقیقا! اونجا که بودیم، ساسنورش اینجوری بود که معلممون استپ می زد، میزد جلو! ما هم غش غش می خندیدیم! مسخره بازی بود!

 

آره دیگه! چیز خاصی نمی خواستم بگم! ... آهان اینم خیلی دوست داشتم بگم:

 

هر دردی که انسان را نکشد، او را قوی تر می کند ... (نیچه)

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس دوشنبه 19 تیر 1385 ساعت 03:04 ق.ظ

خب دیگه ادم وقتی کلاس اینده دار ترجمه همزمان رو ول کنه بیاد بشینه سر این کلاس همین میشه دیگه :))) تا تو باشی قبلش با ما مشورت کنی:))
این جمله نیچه که گفتی از کدوم کتابشه ؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد