84/9/10

کافه نادری... 

 

 

 

                                      خود سانسوری

                                                            بدون شرح!

 

 

 

 

 ...این یعنی صداقت...اینها یعنی صداقت...

شاد باشید تاهمیشه و ممنون...

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 06:24 ب.ظ

مریم فکر کنم باید یه جاهاییش رو شطرنجی کنی !!! من اصلا یادم نبود !!!...

مریم سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 07:12 ب.ظ

اااااااااا (جمیعا به کسر) سارا من یک ساعت با شماها هماهنگ کردم که بیای اینو بگی!؟؟؟ :)))))))))
هرجاش مورد نظرتونه خبر بدین حذف شه!

نرگس سه‌شنبه 13 تیر 1385 ساعت 11:26 ب.ظ

من به شخصه معتقدم بیاین طی یک عمل محیرالعقولانه همه اش رو شطرنجی کنیم... من میگم اونروز یا ما خیلی محو تماشای هم شده بودیم آنچنان که مژه بر هم نزنیم!! یا محو تماشای اطراف!! یا جو جای جدید شدیدا ما را اخذ نموده بوده آنچنان که از خود بیخود گشته بودیم...من به شخصه حاضرم الان یه سری حرفا مو پس بگیرم... توصیه اکید میشود به الباقی خوانندگان پلیز جدی نگیرید.. مسوولیتهاش رو هم میپذیرم به شخصه :))

مریم چهارشنبه 14 تیر 1385 ساعت 12:10 ق.ظ

آقا جون پاکشون کردم از دست شماها!

سارا چهارشنبه 14 تیر 1385 ساعت 10:34 ب.ظ

آره منم یادمه... غذام یخ کرد از دهن افتاد... واسه همین دیگه مشتری نشدم...!

راستی نرگس... خاک عالم ما کی محو تماشای اطراف شدیم؟!!! ببین، مطمئنم منظورت یه چیز دیگه بوده‌ !!!... :))

نرگس پنج‌شنبه 15 تیر 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

منظور محو تماشای در و دیوار و این چیزا...وگرنه خاک عالم بر سر من (چرا شما) اگه به چیزی غیر از در و دیوار چشم دوخته باشیم :))

سورنا پنج‌شنبه 15 تیر 1385 ساعت 11:38 ب.ظ

کافه نادری همه ش خودسانسوری یه .... همه ش یه ماهیت حباب وار و مه آلود و مبهمه .....انگار کن که یک توهم ... یک رویا توی یک بعدازظهر تب دار توی تهرانی که هیچ جاش به این تیکه نمی خوره .... عشق می دونی یعنی چی؟ من با ثانیه هایی که توی نادری می گذره عشق می کنم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد