طبق توصیه های قبلی، خواستم فضا غمبار نشه! اومدم یه جوک بگم مثلا! هر چی فکر می کنم چیزی یادم نمیاد. یکی پاشه بیاد یه جک بگه جان من!
نظرات 27 + ارسال نظر
اشکان جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام :
من فقط می تونم جویای احوالت باشم و آرزو کنم که خوب خوب باشی و درس هات هم پاس شه...بالا خره اون ۲ سال عمری که گذاشتی لاا قل یه چیزی بذار دستت رو بگیره.
هر چیز که خوار آید
یک روز به کار اید.
شاد باشی.

نرگس جمعه 22 اردیبهشت 1385 ساعت 09:50 ب.ظ

طرف از مسافرت میاد..بهش میگن چی آوردی؟؟‌میگه: تشریف...
اینم جک...
تو رو خدا نگید خنده دار نبود...تکراری بود...خیلی یخی...بخندین دیگه...

مریم یکشنبه 24 اردیبهشت 1385 ساعت 09:36 ق.ظ

واااااااااای مریمی اصلا نگران درسات نباش، تحقیق در عملیات هم من بلدم اگه مشکل داشتی در خدمتم...
هیچ وقت نباید حرص اینا رو بخوریم چون بعدا خندمون می گیره... مثل اول دبستان که حرص می خوردیم...( این حرفا جک بودن؟؟؟ نمی دونم هر چی بود تو بخند.)

سارا یکشنبه 24 اردیبهشت 1385 ساعت 05:57 ب.ظ

بهله... مردم لینک رو بر می دارن و دیتاهاش رو بالا می کشن ولی اصلا acknowledge نمیدن !!!... خوب اگه به دردت نخورد می گفتی، شاید چیز دیگه ای پیدا می کردیم برات آبجی... آخه آدم چقدر می تونه یکی رو سنگ رو یخ کنه ؟!!!

جوک هم نمی گم چون الان چیزی یادم نمی آد... >:(

۱۰۰ سال تنهایی هم کتاب خوبیه ها... فقط یه خورده سر کاریه !!! آدم باید وقتی که خیلی صبوره و اصلا اکتیویته خونش بالا نیست بخوندش...!
...
دیگه؟... عرضی نیست‌!!! شاد باشید تا بعد خبرتون کنم !

یاشار یکشنبه 24 اردیبهشت 1385 ساعت 10:10 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

کامنت بی نام و نشونه پست قبل مال منه ها کسی صاحب نشه.

ترکه خوابیده بوده داد میزنه جرج جرج!
همه بیدار میشن می گن ما اینجا جرج نداریم!
دوباره داد می زنه جرج جرج!
بازم می گن بخواب دیگه ما جرجمون کجا بود؟!
صبح پا می شن می بینن ترکه رو گرگ خورده!!!!

نرگس دوشنبه 25 اردیبهشت 1385 ساعت 10:07 ب.ظ

حیف شدا یاشار...میخواستم صاحب بشم کامنتت رو ...حیف شد گفتی ها!!!!‌:)))))))))))))))

یاشار سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 09:36 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

اصلا بی خیال اون کامنت بی نام نشونه ماب نرگس!

بابا جوان مرد!
بابا با مرام!

اینم دیگه دلم نازکه!

نرگس سه‌شنبه 26 اردیبهشت 1385 ساعت 11:18 ب.ظ

حالا به مناسبت اینکه یاشار خیلی دست و دلبازه من یه جک دیگه میگم...دیگه این یکی رو بخندید خوب؟؟؟
به طرف میگن با ((زنبور٬ خر٬ گاو)) یه جمله بساز:
میگه: ((زنبور خره٬ گاوه منه))
بابا حداقل بگید خیلی یخی بدونم خوندید این جکها...تلاشم بی ثمر نبوده....

یاشار چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

منم فقط به خاطر اینکه از نرگس کم نیارم یه جک می گم!!


به ترکه میگن دو دو تا؟
می گه بی خیال بابا بده جمله بسازیم!!

سارا چهارشنبه 27 اردیبهشت 1385 ساعت 07:25 ب.ظ

سلام بچه ها...
ببینین !!! من دارم می خندم !!! فقط چون خوبیت نداره دختر موقع خنده دندوناش پیدا بشه صداشو در نمی آرم !!!
:))
گفتم بگم که بدونین حمایتتون می کنم!!!

مریم هم که نیست فعلا... شما ادامه بدین !!!

نرگس یکشنبه 31 اردیبهشت 1385 ساعت 11:59 ب.ظ

چند تا جک دیگه بگیم میای؟؟ بگو بین برو بچ تقسیم میکنیم سهمیه هرکس معلوم باشه...
حالا یه جک بگم عجالتا:
هرکاری میکردن غضنفر رو از زیر آوار زلزله بیارن بیرون نمیذاشه...همه اش داد میزده بخدا من کاری نکردم...من فقط سیفونو کشیدم!!!

آرزو دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 10:05 ق.ظ

طبق توصیه های قبلی، خواستم بگم آپدیت کن، دیدم سرکار علیه گوشت به این حرفا بدهکار نیست

یاشار دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 08:06 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

هر جور که پایه ای!

ترکه می ره رستوران به گارسون می گه غذا چیه؟
گارسون می گه : کاستیدگیلینیکولینیکوانوستا با لیمو.
ترکه میگه: کاستیدگیلینیکولینیکوانوستا با چی؟

سارا دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 09:38 ب.ظ

یاشار! ترکه X زده بوده ؟!!!... :))

نرگس دوشنبه 1 خرداد 1385 ساعت 11:58 ب.ظ

الان کل (به فتح ک) جکه (به ضم ج) دیگه:
ترکه میره رستوران(قبل از اینکه بخواد غذای مذکور رو سفارش بده )میبینه لیوانا رو برعکس گذاشتن... برمیداره با تعجب میگه اااا ...اینا چرا لیواناشون سر نداره...بعد لیوان رو برمیگردونه میگه ای بابا...ته ام که نداره :))
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکی دیگه هم بگم بعد رفع زحمت میکنم:
به ترکه میگن اگه آب نبود چی میشد؟؟
میگه: هیچی دیگه...هیچکدوم شنا یاد نمیگرفتیم همه امون غرق میشدیم...
من دیگه بیشتر از این نمیتونم نمک بریزم...بیا دیگه..:)

مریم سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 09:35 ق.ظ

من واقعا لذت می برم از این همه استعداد ها ی خدادادی شما! چون خیلی از این روند دارم لذت می برم، کماکان همین طوری بیاید جک بگین! آخرشم جایزه می دم ها! از الان یاشار و نرگس کاندیدن! :)))

سورنا سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 03:42 ب.ظ

یه بار یک ترکه داشت می رفت بعدن معلوم شد رشتی بوده

یاشار سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 07:48 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

ترکه زنگ می زنه اداره ی هوا شناسی میگه: می خواستم تشکر کنم هوا دیروز خیلی خوب بود!
--------------------------------------------------
می دونی اگه چشم خر مثل چشم گربه برق می زد چی می شد؟
اردبیل می شد لاس وگاس!
-------------------------------------------------
لره می خواسته بره سر خاک باباش گل فروشی تعطیل بوده گمپوت می خره.
------------------------------------------------
به ترکه می گن جلو پمپ بتزین سیگار نکش می گه برو ببینیم من جلو بابامم سیگار می کشم!

مریم حرکت جالبی رو شروع کردی تا حالا اینقدر جک پاشتوریزه کنار هم ندیده بودم!

سارا سه‌شنبه 2 خرداد 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

:))
نرگس تو می تونی !!! خودتو باور کن !!! :))

مریم! یاشار راست می گه !!!
...
همین !!! منتظر جوک های هموژنیزه شما هستیم!!!

امضا: جمعی از بچه های محل، زیر ۱۸ سال !!!

نرگس چهارشنبه 3 خرداد 1385 ساعت 07:26 ب.ظ

اقا من جایزه ام رو میدم به یاشار...از حالا میدونم ته اش هیچی نیست...اما برای اینکه میدون خالی نکرده باشم... و برای اینکه بگم جایزه اصلا مهم نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!! میریم که داشته باشیم:
ترکه میره بالای درخت چنار شروع میکنه به توت خوردن...بهش میگن اخه اون بالا که توت نیست!! میگه: الاغ! توت تو جیبمه...

اینو گفتم خیال نکنید ترکها خیلی هم آره.... نه که الان جو شدیدا ترک گرا شده...همه شاکی اند از دست جکهای ضد ترکی...گفتم اینو بگم یه وقت نیان سر وقتم!!!!
بعد هم جک غیر پاستوریزه دیگه چیه؟؟من که تا حالا نشنیدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(این خودش سه تا جک بودا!!!!)))

یاشار چهارشنبه 3 خرداد 1385 ساعت 07:49 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

دستت درد نکنه نرگس جان والا من که به دموکراسی ورای دادن علاوه بر اعتقاد علاقه ی زیادی دارم ولی اگه جایزه رو بردم می ذارمش کنار جایزه ای که سارا بهم داد ( همون مسئله ی نخودچی و اینا) و اینم جک ها:

پرگاره اکس می زنه شش ضلعی می کشه!
-------------------------------
به ترکه می گن یه کلمه بگو که توش آب باشه می گه: لوله
-----------------------------
ترکه خودکارش تموم میشه ترک تحصیل می کنه.

بازم ۲ تا از جک ها ترک بود که بگم این چیزا به ترک ها برنمی خوره این جو مسخره هم حتما پشتش یه چیزایی دیگه هست ( امان از دست این شیطان بزرگ).

نرگس چهارشنبه 3 خرداد 1385 ساعت 07:58 ب.ظ

اینم باز وسط درس خوندن یادم افتاد:
یه هزار پا از درخت می افته میگه: آخ...پام ...پام... پام پام پام پام... پام ...

نرگس چهارشنبه 3 خرداد 1385 ساعت 10:22 ب.ظ

.یه روز .... یه.... .......... .... .........!
... .... .......... .... .....؟
......... .............. ... ......... .. ...
))

اینم یه جک غیر پاستوریزه!!!!!!!!:))

یاشار پنج‌شنبه 4 خرداد 1385 ساعت 07:56 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

یه ترکه دور خودش می چرخه هرز می شه!
----------------------------------
دو تا ترک داشتن در یه خونه رو می زدن کسی باز نمی کرده یکیشون می گه غضنفر شاید در خرابه زنگ رو بزن!

ینم سهمیه ی امروز من!

سارا پنج‌شنبه 11 خرداد 1385 ساعت 02:30 ب.ظ

مریم! نمک این بچه ها تموم شد... بیا یه پست دیگه بزن !!! :))

نرگس یکشنبه 14 خرداد 1385 ساعت 12:17 ق.ظ

یه مدت شارژم تموم شده بود...به امید اینکه برمیگردی که میبینیم نمیای... خب پس که میریم داشته باشیم:
ترکه اکس میترکونه!! میره تو خیابون...میبینه یه خر هم داره از روبرو میاد میگه:
وااااااای چه توهمیییییییی!! هم دارم میرم ...هم دارم میام....
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ببین مریم جان تکلیف من و یاشار رو معلوم کن...نکنه قراره جایزه رو بدی به سارا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ هوم؟؟؟

یاشار سه‌شنبه 16 خرداد 1385 ساعت 08:28 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

دیدم نرگس کشیده کنار گفتم خوبیت نداره یکه تازی کنم دونقطه دی.

ترکهه میمیره باباش رضایت نمی ده.
---------------------------------------
ترکه از چراغ قرمز رد می شه افسره بهش می گه: گواهی نامه کارت بیمه کارت ماشین.
ترکه می گه خوب چی کار کنم با اینا باید جمله بسازم؟


نرگس جان به نظر منم یه توطئه هایی داره میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد