من فردا می رم شمال ... اینا می گن شنبه یکشنبه بیایم ... اما اگه به من باشه می خوام تا آخر تعطیلات بمونم تو اون ویلای پر از خاطره ی هچه رود! ... این هچه رود اصلا خاطره از اسمش می باره! یعنی چی هچه رود!؟!؟ ... اما جای خوبیه ... اون ور خیابون که دریاس! دست چپ سوپر موپر و رستوران و از این حصیر فروشیا و ایناس، دست راست هم به فاصله ی یک کیلومتر هتل هایت و نمک آبروده! ... مدتی نمی رفتیم اونجا ... چون بچه های دوست بابام (صاحب ویلا) یه بار تو راهش تصادف کردن و ... فینیش. دم سیاه بیشه رفتن تو دره. بیچاره ها ۸ و ۱۰ ساله بودن با پدر بزرگ و مادر بزرگشون همگی جا به جا مردن ... من که سه چهار سالم بوده اون وقتا ولی خب خیلی اتفاق بدی بوده دیگه ... حالا یه دو سه سالیه باز می ریم با همون دوست بابام که بازم بچه دار شدن ...

بهر حال امیدوارم به اندازه ی کافی بمونیم ... چون اصلا امسال تهران رو دوست ندارم عید.

نظرات 11 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 3 فروردین 1385 ساعت 09:40 ق.ظ

سفر به خیر...

مریم پنج‌شنبه 3 فروردین 1385 ساعت 06:22 ب.ظ

عزیزم امیدوارم بهت حسابییییییییییییییییییییییییی خوش بگذره.

یاشار جمعه 4 فروردین 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

خوش بگذره!

حسین جمعه 4 فروردین 1385 ساعت 10:01 ب.ظ http://0-1-2.blogfa.com

خوش بگذره

اشکان یکشنبه 6 فروردین 1385 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام:
هچه رود!
سلام ما رو هم بهش برسون.
شاد باشی.

نرگس یکشنبه 6 فروردین 1385 ساعت 10:26 ب.ظ

سفر خوش... منم با سارا موافقم نمیشه این هجو از دهن شماها بیفته؟؟؟ امیرخانی حالا یه چیزی گفت نباید شماها همه جا به کار ببریدش که...جنبه هم خوب چیزی بود یه زمانی :))))))))))))))))

سورنا دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 12:56 ب.ظ

اااااه؟ هچه رود ؟ واسه ی منم کلی خاطره س تو این هچه رود .... نمی دونم کی بود ولی یه زمانی خیلی خیلی دور .... هنوز موشک می زدن .... یادش بخیر ... خوش بگذره .... اگه خاطره ی منو پیدا کردی سلام برسون ...

نرگس دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 09:24 ب.ظ

الان یعنی اومدی؟؟؟

مریم دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 09:43 ب.ظ

بعله اومدم! :)

سارا دوشنبه 7 فروردین 1385 ساعت 10:59 ب.ظ

اومدی؟ حیف که من با همتون قهرم وگرنه الان کلی ابراز احساسات می کردم...
این که نشد جان من... آدم هر وقت خواست بره... هر وقت خواست بیاد... دهه (به کسر دال)... من باید برای این وبلاگستان یه کلانتر استخدام کنم !!! :))

گذشته از شوخی... خوش اومدی :)

نرگس سه‌شنبه 8 فروردین 1385 ساعت 06:45 ب.ظ

تو که هی فردا داری میری شمال!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد