این عیدی که می گن اومده ، مبارک!

صبح اول فروردین با سروصدای یک عدد برادر که داره می ره اسکی (بیکاری رو حال کن!) بیدار شی چطوره!؟ بعدش هم شهرام شب پره بذاری عین این الکی خوش ها جواب اس ام اس بدی به مردم ... عاطفه جون هم مثل این برادر ما تشریف بردن اسکی. من هم به همه شون می گم بیکار ... ! البته پدر مادر عاطی رو فاکتور بگیرید، جسارت که نمی کنم!

من تا ۱ دقیقه قبل از سال تحویل داشتم می چتیدم! با سوده که با وبکم چمدونای بسته شو نشون می داد که یک ساعت بعد می خواست بیاد ایران! با بعضی ها که شیمی آلیشون خیلی خوبه! با حمیدرضای بدبخت! می دونستین این بشر یه ۶ ماهی می شه تنهاس؟ یعنی مامانش اینا رفتن خارج! ولی این اینجاس تنها!

عموی بابام قبل از عید نزدیک بود فوت کنه! یعنی افتاد دست و پاش شکست. دکتر گفت باید عمل کنیم با ریسک خیلی بالا چون یا توی عمل می ره یا بعدش! از همه امضا گرفتن و چی و چی و ... ! نشون به اون نشون که بعد از عمل سر و مر و گنده بهتر از قبل! انگار نه انگار که از نظر سنی یه یک سالی فقط از خدا کوچیکتره! حالا باز ما عید باید بریم دیدنش!

این شهرام شب پره خیلی چیز هجویه ها ... خیلی! (کپی رایت این هجو مال سورناس!)

نظرات 5 + ارسال نظر
سورنا سه‌شنبه 1 فروردین 1385 ساعت 10:53 ق.ظ

خوش بحالش که ۶ ماهه تنهاست ...

مریم سه‌شنبه 1 فروردین 1385 ساعت 08:32 ب.ظ

به به سال نو مبارک دختر دوست داشتنی... امیدوارم سالی پر از موفقیت و شادی داشته باشی... مریمی تو تا کی می خوای این هجویات رو بشنوی؟؟؟ برو گیتار شماعی زاده بشنو که از دستت نره:))))

سارا چهارشنبه 2 فروردین 1385 ساعت 12:42 ب.ظ

بابا به خدا عید شده!!! شما ها چرا انقدر به این بیچاره تیکه می اندازین ؟! «این عیدی که می گن اومده» دیگه چه صیغه ایه !!!... ببین ها !!!

اونوقت الان من دوباره بیام بگم: «نخیر هیچم هجو نیست»؟!!! خسته شدم انقدر هی مبارزه منفی کردم ! :))

درست نمی شین شماها آخرش...! من همینجا اعلام می کنم که قطع امید کردم !!! :))

سلام مخصوص ما رو هم به اسکی برسونین... وایسا من این چند ماه رو بگذرونم بهت می گم بیکاری یعنی چی!!!

سورنا چهارشنبه 2 فروردین 1385 ساعت 07:20 ب.ظ

البته من خودم این هجو رو از رضا امیرخانی دزدیدم !!

یاشار جمعه 4 فروردین 1385 ساعت 08:29 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

من تا دقیقه ی نود سال داشتم می دویدم این ور اون ور سال که تحویل شد تازه نشستم ولی خودمونیما این عید چقدر بیکاریه - البته مکن که خیلی کار دارم ولی از ترسم شروعشون نمی کنم-.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد