از اونجایی که رییس دانشگاه شریف جدا از اینکه رییس دانشگاه شریفه، یک پسر عمه ی مهربان برای مامان عاطفه جان می باشد، بنده در همین نقطه خودم رو وارد ماجرا می کنم و کتک خوردنشون رو محکوم می کنم و خوشحالم از اینکه زودی از بیمارستان فرستادنشون خونه!

.....

به جای اینکه آقای سهراب پور رو بزنن داغون کنن پاشن بیان رییس دانشگاه عزیز ما یعنی جناب حجت الاسلام شریعتی رو از رو زمین بردارن چون من و بقیه ی دخترهای دانشگاه تحمل نگاه اون مرتیکه ی هیزی که به عنوان حراست وایساده دم در و خیلی خودمونی بهت می گه این مانتوت کوتاهه بلندش کن، رو نداریم .....

الان دارم حرص می خورم ... مشهوده؟

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 24 اسفند 1384 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام خانوم خانوما... کاملا مشهوده... تازه اگه راستشو بخوای منم موافقم بیان رییس حراست ما رو هم بزنن...
مریمی اینا رو ول کن بگو ببینم اصل حالت چه طوره؟؟؟؟

یاشار جمعه 26 اسفند 1384 ساعت 06:39 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

والا ما با رئیس حراستمون ظاهر مشکل نداریم چون خوب می گذره ولی این حراست های هیز دم در بعضی وقت ها می گم خوب شد در دختر ها رو جدا کردن مردکه یه جوری به به هامون نگاه می کنه که ماها خجالت می کشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد