تو نمی فهمی اندوه مرا !! یا من آدم مفیدی برای جامعه نیستم.

ببین! از این به بعد خود تحلیلی تعطیل! همون شرح روزانه رو بنویس خیرشو ببینی! ! ...

این برادرم همیشه برای من بد آموزی داره! مثلا تعجب نکن اگه زنگ زدی بهم و من در جواب سلامت گفتم پسرخاله تیم! حالا اصلا لازم نیست تو جای سلام گفته باشی چاکریم! حالا گیر هم نده که این پسرخاله تیم حاصل استحاله ی این جمله ی «پس می خواستی پسر خاله م باشی» در جواب همون چاکریم یا مخلصیمه ! !

این شازده پسر شیرین زبونی های دیگه ای هم داره که به مرور زبان می گم براتون! (اوهوق!) مخصوصا از زمانی که کلاس آلمانی هم می ره! «ایش هایسه مریم ... اوندو؟» یعنی «اسم من مریمه ... تو چی؟» ... در ضمن! این زبان آلمانی خیلی به ترکی اردبیلی شبیهه!

بعدشم اینکه آقا من عید نمی خوام! به کی بگم؟! مسافرتم رو هم رفتم تو آذر! پایه ی هیچ گونه عید دیدنی هم نیستم! اونایی که قراره سالی یه بار تو عید همدیگه رو ببینن همون بهتر که نبینن ... اونایی هم که اینجوری نیستن خب در سرتاسر سال دیده شدن دیگه! ولمون کنن لطفا! فقط یکی از دوستای بابا جان یه تعارف زده که ما رو ببره شمال! فقط در صورت گرفتن این تعارفه که حاضرم عید بشه! وگرنه من همین الانشم تو عیدم! از نظر استراحت کردنش می گم! :) شماهایی که آدمای مفیدی هستین برای جامعه متوجه نمی شین اندوه مرا !!

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 06:55 ب.ظ

واااای مریمی نگاه کن چه بی جنبه، کامپیوتر تازه درست شده و من هی می یام سر می زنم!!!! منم پایه شمال هستم!!! ولی من کلی هوای عید به کلم زده چون قراره بشینیم تو خونه!!! البته اگه خواهری بذاره....

سارا جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 08:29 ب.ظ

تو به هر کسی که بگی «آدم مفید» یه جورایی انداختیش تو دردسر !!!... جدی می گم...

من عید می خوام... نه یه ذره دو ذره... خیلی... بوی شمال نم کشیده یا جنوب، اونم نم کشیده... شرق... غرب... فرقی نمی کنه... من فقط می خوام از این شهر شلوغ، از این پایتخت کبیر برم بیرون...

زاغارت ترین دهکوره ها را با قیمت بالا خریداریم !!!

امضا: ...

نرگس جمعه 19 اسفند 1384 ساعت 11:06 ب.ظ

اگرچه خیلی تاکید داری که بنده جزو افراد مهم برای جامعه هستم و من هم به شدت تکذیب میکنم اما بر فرض محال اگر بگذاریم که اینطور باشد که میگویی مریم جان اینجا من کاملا منظورت را میفهمم و اعلام میکنم که من هم اعصاب عید را ندارم...عیدی که قرار باشد با روزهای دیگرت فرقی نداشته بلکه بدتر هم باشد(به دلیل انواع مشغله ها و به این خاطر که کلا بنده با تعطیلی میانه ای ندارم یعنی تعطیلی با من میانه ای ندارد) همان بهتر که نباشد... بهرحال انشالله سال جدید سال خوبی باشد...:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد