بدون ع ن و ا ن ۴

امممم ... نرگس نکته ی مهمی رو اشاره کرد ... راجع به اسکار! من هم واقعا نمی فهمم این هالیوودی ها چرا این قدر خانواده دوست شدن! شایدم بودن! تا حالا فکر می کردیم فقط جشنواره فجر خودمونه که این خاصیتو داره که می شه توش از پدر و مادر گرفته تا بقال سر کوچه ی خاله عفت اینا تشکر کرد!!! اما با کمال تعجب امسال دیدیم که همه از پدر و برادر و همسر (خداییش این خنده دار بود!) و دختر و دوست و اینا تشکر می کردن! این نکته هم که کسی از پسرش تشکر نکرد خیلی محسوس بود ... در حالی که یه درمیون از داترشون تشکر می کردن!!! می دونی؟ پسر ها اصولا کمکی نمی کنن پس تقدیر هم نمی شن! این بدبختی ها مال دختراس! (اون اصولا کپی رایتش مال نرگسه ها!)

بعدشم اینکه بعضی ها پا می شن میان دانشکده ی ما کنکور ارشد می دن و وای نمیستن یه دونه آب آلبالو بگیریم از بوفه بدیم دستشون! تازه می تونستم اون کافی شاپ جدیده هم ببرمت! نگفتی من یه ساعت جلو دوست و دشمن افه اومدم که الان سارا اینجاس و بعد ... ! اصولا کنکور جماعت نباید ساعت ۱۰.۳۰ تموم بشه! زمان ما تا ۱۲ بود!

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 17 اسفند 1384 ساعت 04:45 ب.ظ

من واقعا این ریز بینی و نکته سنجی شما رو تحسین میکنم در کشف استعداد من..چه ربطی داشت؟؟
میخواستم اعتراض کنم به اصولا دیدم با ذکر منبع اوردی چیزی نگفتم... خوش باشی...

حسین چهارشنبه 17 اسفند 1384 ساعت 10:11 ب.ظ http://0-1-2.blogfa.com

یعنی شما هر کسی رو که بیاد دانشکده‌تون مهمون می‌کنین؟(

سارا پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 02:44 ق.ظ

نه آقا حسین !... مگه الکیه !!! :)) باید کلی مراحل سلوک رو طی کنی !!!

مریمی الهی من برم زیر گل که یه چنین آب آلبالویی رو از دست دادم... اونروز دویدم برم دانشگاه که تمرین هام رو از رو یکی کپی کنم !!! آخه هر چی به استاد گفتیم به خدا ما کنکور داریم تحویل تمرینها رو بنداز عقب قبول نکرد... مثل اینکه ذات یکی رو شناخته باشی و دیگه گولش رو نخوری !!! :)) استاده دیگه... باهوش نبود که استاد نمی شد !!! :))
ولی تو اصلا خودتو ناراحت نکن ها‌!... آب آلبالو رو هر زمانی می شه خورد ;) :)) !!

سارا پنج‌شنبه 18 اسفند 1384 ساعت 02:46 ق.ظ

همون ۱۰:۳۰ هم که تموم شد کلی دیر بود... من تا اون موقع کلی بیکار بودم !!! D:

یاشار یکشنبه 21 اسفند 1384 ساعت 04:15 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

خوب دیگه در طول تاریخ همیشه حق پسرها ضایع شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد