جایی دیگر

"امیرعلی در ماشینش است و در جاده های کوهستانی می راند. مقصد معینی ندارد و از این راندنِ بی هدف ، از این رفتن به سوی بیابان های مجهول و ناشناخته لذت می برد ... به انتهای آسمان نگاه می کند ، به هلال روشن ماه . به جهانی درموازات جهانی دیگر ... شاید خواب می بیند.هر چه هست ، خواب یا بیدار، خوشبخت است. فهمیدنش آسان نیست و به نظر حرفی چرند می آید. چرند یا نا چرند این حال امیرعلی است و با زبان دیگری نمی توان آن را بیان کرد."

 

جایی دیگر- گلی ترقی

 

پ.ن۱: من اینو نخوندم. اما بدم نمیاد بخونم.

پ.ن۲: من از اسم امیرعلی خوشم میاد!

نظرات 4 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 24 بهمن 1384 ساعت 02:27 ق.ظ

بهله... یعنی من الان چی بگم خوبه؟

نکنه می خوای بگی این وسط هممون از سلامت عقلانی (یا یه چیزی در این حوالی) خارج شدیم؟؟!! البته می بخشیدا مریم جان ولی رو در بایستی که نداریم !! شما امید آخر بودی که..!! در حال حاضر یه عضو سالم تو این ائتلاف چند نفره (که یه روزی آدماش خیلی با هم دوست بودن) نشونم بده..

اصلا حالا که اینطور شد من می رم ماهیگیری..

سورنا دوشنبه 24 بهمن 1384 ساعت 02:19 ب.ظ

یه چیز بگم در مورد مطلب پایینی و تحلیل از خود؟ نگم؟ اوکی ....
منهم از اسم امیرعلی خوشم می آد ... cool ِ یا بقول یه دوست بیسوادی که داشتم و بجاش می گفت :گول ه!!

حسین دوشنبه 24 بهمن 1384 ساعت 06:14 ب.ظ http://0-1-2.blogfa.com

من خوندم. از نثر گلی ترقی خیلی خوشم میاد

یاشار چهارشنبه 26 بهمن 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

چه بامزه نوشته بود رفت تو لیستم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد