. . .

بعضی وقتا ... باید یه کاری بکنی ... بایدها .... اما نمی کنی .... و این چیزیه که از همون اول تو من بوده ... می دونی باید یه کاری بکنی. می دونی باید چی کار کنی. می دونی  ... همه چیز رو می دونی .... اما .......

می تونم اینجا به خودم بگم    آ ش غ ا ل   ؟

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سورنا یکشنبه 9 بهمن 1384 ساعت 12:08 ق.ظ

خب اگه همیشه آدم کارای درست بکنه که نمی شه .... آدمه دیگه ..... حس تو درک می کنم ...خیلی درک می کنم ....
............. ..... ........؟ ....!

نرگس یکشنبه 9 بهمن 1384 ساعت 01:28 ق.ظ

د(به کسر د) بیا!! بچه چرا دچار خودزنی شدی..چرا فحش میدی بخودت...خوبه منم بخودم فحش بدم ؟؟؟!!پی)))) اوووووووه بیا ببین من تو همین چند روزه هزار تا کار باید باید باید انجام میدادم عین خیالم نبوده... اصلا اگه همه کارا رو ادم انجام بده پس بعدا حسرت چی رو بخوره... وقتی هم چیزی نباشه برای حسرت خوردن خوب حوصله ادم سر میره.... دی:))
ولی خوب...یه چیز جدی اگر کاری محدودیت زمانی داره..یعنی اگه انجامش ندی بعدا دیگه خیلی دیر میشه دست دست نکن...راستی میگن تو کار خیر هم ...اره قربونش گفتم که گفته باشم مبادا نکته ای نگفته بمونه بعدا وجدان درد بگیرم...همین

مریم یکشنبه 9 بهمن 1384 ساعت 10:18 ق.ظ

سلام دختر خوب... عزیزکم اصل پیش رفتن تو این عالم اینه که یه بایدهایی رو بذاری و تا اونجا که می تونی سعی کنی اجرا کنی و هر بایدی رو که پشت سر می ذاری یه سری باید جدید ظاهر می شه... مریم پس فکر نکن انجام نمی دی... تو آدم باهوشی هستی پس به خودت مطمین باش من یکی که بهت مطمئنه مطمئنم...

سارا یکشنبه 9 بهمن 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

...
آره می دونم چی می گی... ولی نه به این شکل که بر اثر انجام ندادنش به خودم بگم X !!!

می گم اگه اینجوریه... پس رو انجام دادنش بیشتر فکر کن...

یاشار دوشنبه 10 بهمن 1384 ساعت 09:28 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

شایدم نمی خوای بکنی تا اون موقع که مجبور شی.

اگه گفتی لطفا یه دونه هم به من بگو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد