کاش علی حاتمی زنده بود هنوز فیلم می ساخت . . .

 

دروغگو دشمن خداست ...
چه قدر دشمن داری خدا...
دوستات هم که ماییم !
یه مشت عاجز علیل ناقص العقل،که در حقشون دشمنی کردی !!


علی حاتمی - سوته دلان "

 

پ.ن: فردا امتحان جبر دارم  . . . بعدش کلی حرف دارم!

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 1 بهمن 1384 ساعت 01:20 ق.ظ

دیدمش این حرف رو...یه جوریه اخرش بدجوری دل ادم میگیره وبازی اغداشلو و وثوقی حرف نداره...خوب بدی امتحانتو من فردا معدنی پیشرفته دارم

سورنا شنبه 1 بهمن 1384 ساعت 01:21 ق.ظ

خدا .... خیلی وقت بود که اسمشو نشنیده بودم .... خیلی خوبه که دوستای خدا مدرن شده ن و با وبلاگ سروکار دارن .... من دروغگو نیستم ... من ناقص العقل هستم .... ولی این بحثا رو دوست ندارم .... شاید هم به خاطر ناقص العقلی باشه ولی من .... می بینی چه مملکتیه ؟ خودسانسوری همینه دیگه ...

مریم شنبه 1 بهمن 1384 ساعت 12:10 ب.ظ

مریمی امیدوارم امتحانت عالی بشه... مریم همش می یام نظراتت رو بخونم ولی نظر ندادی... مریم منتظرم...

سارا شنبه 1 بهمن 1384 ساعت 03:04 ب.ظ

حالا من که هم دروغگو هستم هم ناقص العقل حکمم چیه؟ دوستم یا دشمن؟ یا اصولا منو می فرستن جزو اونایی که احکام جزا بهشون وارد نیست؟!!!

این حاتمی خیلی کارش درسته (درست بود... خدابیامرز) فیلم ازش زیاد ندیدم... ولی همونایی رو که دیدم خیلی پسندیدم

امتحان خوبی را برای شما آرزومندیم... :)

یاشار یکشنبه 2 بهمن 1384 ساعت 10:30 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

پس بچه ها از اینجا فهمیدن من دیوونه ام هی بهم می گن!
آخه یه روز بین بچه ها بحث بود که کی از همه تابلوتر دروغ می گه رسیدن به من بدبخت ناقص العقل که موقع راست گفتنم هول می شم چه برسه به دروغ گفتن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد