nothing for sure

ــــ بیا از فردا همه چیز رو فراموش کنیم...

= باشه... فراموش می کنم که تو چه آدم عوضی ای هستی

ــــ برگشتنه یه پاکت سیگار برام بگیر...

 

پ.ن: یه دیالوگ سربازهای جمعه خیلی تو ذهنمه: «تو مهارت پیدا کردی».... و اون یه تیکه که آصف (بهرام رادان) تو اون هیلی ویلی پافشاری می کرد «برگشتنه تو هر حالتی من می رونم»...

نظرات 3 + ارسال نظر
نرگس جمعه 16 دی 1384 ساعت 01:22 ب.ظ

خب من که ندیدم...میگم هر چند بار یه دیالوگش رو بنویس من خودم میشم بهرام رادان بازی اش میکنم

یاشار جمعه 16 دی 1384 ساعت 09:30 ب.ظ http://yashaar.blogfa.com/

خیلی دوست دارم عوضی بودن بعضی از آدن ها رو فراموش کنم.

سورنا یکشنبه 18 دی 1384 ساعت 12:36 ب.ظ

می شه همه چی رو فراموش کرد ...من به این معتقدم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد